Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

úterý 3. února 2009

Wizz Air bude na Ukrajine - jsem o tom bytostně přesvědčen

To že kromě ČSA se nedá rozumě na Ukrajinu dostat - rozuměj, že Aerosvit NENÍ ideální a už nedává ani pití (kromě vody) - jsem psal už asi 10x. Nyní jsem přesvědčen o WizzAiru, první zahraniční letecké společnosti, kterou ukrajinské orgány nechali provozovat nízkonákladový vnitrostátní provoz.

Na serveru Planes.cz jsem našel poměrně rozsáhlý článek o WizzAiru a jejich základně v Praze. A moje přesvědčení podtrhuje níže uvedená věta.

Velká poptávka po levném cestování mezi Ukrajinou a ČR.

Wizz Air zatím udělal na českém trhu první krok a preferuje spíše lety západním směrem. Ve vyhodnocení poptávky po možných letech na Ukrajinu není ještě tak daleko. Své podnikání na Ukrajině si ale velmi pochvaluje a díky podpoře ukrajinských orgánů a vlády věří, že se podaří odtamtud rozšiřovat další linky západním směrem.


Jinak předpokládám Wizz co nejdříve vyzkoušet a zaletět se podívat na Krym nebo do Oděssy. Dám Vám vědět.

Žádné komentáře: