Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

čtvrtek 29. ledna 2009

Russkij standard na Ukrajině, díl první

Žádný zápisek za minulý týden znamená, že jsem byl maximálně, ale opravdu maximálně vytížen. Ve čtvrtek jsem odletěl do ČR a padl do postele, abych v pátek lítal jako hadr na holi, večer zašel na Tullamore-oslavičku do Obyčejného světa, sobotu prospal :-/ a v neděli se pověnoval rodině, odpočinku a nezvykle to řízl prací.

V pondělí jsem opět vyrazil do Kyjeva, cestovali jsme 4, jelikož se jel uzavřít blíže nespecifikovaný obchod. Vyrazili jsme nezvykle prvním letadlem, nenáviděným Aerosvitem. Ten se již připravuje na konkurenci Wizz Airu a zařadil lowcostové chování na palubě... žádná cola, žádné pivo. Voda s bublinky nebo bez, hnusná houska, kafe, čaj. Finito. Nikdy více. Zpátky zase s ČSA. Doplnil bych, že ač jsme měli zpoždějí, trošku jsme se zapomněli v Plzeňském pubu a dorazili jako úplně poslední. Já jsem dosedl a pilot to zvedl.

Práce tu bylo hodně a i nezbytná oslava v ruském restaurantu Koleso, což je takový hausbót vyzdobený v ruském stylu 19-20 století a hrozně se mi líbil. I chutnalo mi. Ukrajinská vodka se nám už přepila a tak jsme šli do luxusního Russkij Standard Platinum. Lahodný. A taky to tak dopadlo. (Mrněte na web RS a dostanete na něj chuť hned :-))

Žádné komentáře: