Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

úterý 20. ledna 2009

Vejmrda U Provaznice

Úplně jsem zapomněl zmínit sobotní návštěvě mé oblíbené pivnice na Praze 1, prakticky hned u výstupu z metra, U Provaznice. Oproti jiným cool pubům na praze 1 je to stará pivnice s typickým jídelákem a plzní z tanku. Nakonec jsem zvolil žebra, ale koukal jsem po ovárku (ovárek, plzeň a balet je skvělá kombinace, nemyslíte?), ale byl v kombinaci s VEJMRDOU, což jsem nevěděl co je, kdyby to bylo kdo, asi bych na to někoho tipnul. Google Obrázky má na prvním místě na vejmrdu Vinetoua, což mi taky moc nepomohlo... kdo neví, ať se koukne na recept nebo popis, ale věřte, nevěřte jsou to jablka s křenem :-)

4 komentáře:

Unknown řekl(a)...

No jasný! Vejmrda, to je zabijačková klasika! A U Provaznice? Nebyl jsem tam, ale už ten název si říká o důslednou návštěvu... :))

mk řekl(a)...

stará má hospodu a ty o tom ani nevis... precti si legendu na webu, vezmeme otce Lejsu a jdeme tam na piváka... pak se jen svalíme k eskalátoru a metro nás vyplivne :-)

aki řekl(a)...

tak tam jsem jeste nebyl-klasika ala U dvou koček, aneb slogan "Nikdy nevaž navíc kroku k lahodnému z plzně moku :-)"

mk řekl(a)...

trochu jako Kočky, ale k Provaznici vždy chodili vice mladi lide i tim, že to byla jedna z mala pivnic kousek od Filozofárny