Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

sobota 10. ledna 2009

Apple iPod - chybí ten ukousnutý kousek jablka... a 3G to není :-)

Tak zase se po nějaké době hlásím, doba je hektičtější a hektičtější. Medvědoidní partneři sebroubozejí ze zimního spánku, ačkoliv je mráz až praští, a já mám lítání sem a tam. Pro rejpaly kdy se vracím zpět tak vězte, že 19.1.-22.1. jsem zase na Ukrajině a doufám, že plyn bude.

Poslední dny byly ve jménu jablka. Jedl jsem štrůdl, pil mošt, koupal se v jablkové pěně a v baru si říkal, něco na tom jablku je. Taky jsem se pustil do zatím nespěšného testování Apple iPhone 3G. Chybí mi zatím ten ukousnutý kousek, prostě o něco více aby to bylo ono. Nejdou mi synchronizovat kontakty, jednak se iP nelíbí moje Visty, druhak to nejde ani borcům v TýMobajlu. iTunes nereagují ani na synchronizaci hudby. Tak budeme reklamovat. Naopak iTunes + iPod fungují perfektně. Nejjednodušší bude asi iMac :-)

Radost mi naopak dělá BK Mladá Boleslav a její tuším 5-ti zápasová šňůra výher, naposledy v Plzni. Tak jen tak dále.

Loučím se s Vámi ze Starbucks, kde si dávám bylinkový čaj a můj oblíbený brownie :-) Chtělo by to i rum, ale jsem autem.

Žádné komentáře: