Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pondělí 19. ledna 2009

Za záchranu slovenských bratrů

Slováci mrznou. Český plyn teče na východ, což je něco jako když se zeměkoule točí na druhou stranu. Museli tedy povolat vyjednavače nejpovolanější a edu za plynem, kdy Topol končí, já začínám :-) Budete se divit, ale plyn už brzo přiteče. Dnes jsem přistál.

O víkendu jsem obdivoval dvě mekky kultury. První pro nákupní šílence, navštívil jsem pro změnu Arkády Pankrác, později večer - pro labužníky umění - Stavovské divadlo (za bolševika Tylovo) a moc se mi líbilo. Až mě mrzelo, že Arkády otevřeli loni a Stavovské mělo takový náskok... shlédl jsem Baletománii, kterou mimo jiné provázel Tomki (na obrazku v pravo) a střihl si i finálový maxi dance a moooc se mi to líbilo. Klidně půjdu ještě jednou. Je to takový průřez všemi verzemi baletu, od Ludvíka 14 až po moderní tanec na Eminema... Jak víte, že nejsem úplně kulturní hltač, tohle se mi moc líbilo, nekecám.

Teď už sedím v kyjevské kanceláři, snažím se na večer zabezpečit filmík Traitor a začíst se do knihy Kmotr Kmenta.. uvidíme, co to bude za salát. A pokud chcete zažít mega uvolnění a nechat se maximálně zbourat, natočte si Patrika Leška v Uvolněte se.. >> tudy >>.

Aktualizováno_22:58_Traitor dorazil_mám koukat nebo to nechat na zítra?_

Žádné komentáře: