Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

úterý 6. ledna 2009

MojeVánoce - svátky klidu a pohody

Tak už to máme za sebou, vánoce, svátky klidu a pohody. Čas plynul tak rychle, že jsem nestíhal udělat ani jeden zásek do kmene blogu a uchovat tak časovou stopu mých aktivit. Pokusím se to v kostce nahradit.

  • 18.12.08 jsem překročil čáru Ukrajiny a dal mrazivému Kyjevu pro nula vosum sbohem. Zatím se tam nijak aktivně nechystám. Mrzne tam až praská a s rostoucím mrazem klesá tlak plynu v ruských trubkách, což věstí jedniné. BUDE ZIMA, jak ... polární badatelky. Možná ještě větší.
  • 19.12.08 jdeme s Učitelem a s rodinou na výbornou večeřičku do Huang He - vřele doporučuji, jedna z mála asijských kuchyní, kde z jídla nekape tuk, nezrychlý to váš krok směrem k nejmenší místnosti v bytě a není to pojmenované M-něco. Taky to zas nestojí 59 ani 69 kaček. K účtu vám dají láhev čínského vína a kalendář sebou. Ještě večer to balím jako dárek pro rodinu :-) (mrkněte na webu do sekce, co o nich napsali)
  • 20.12.08 je den D pro moje tělo. Začíná mi roční ozdravný program v klubovém fitku ve Fénixu, I´m Fit. I´ll be Fit. Po první hodině na další 2 ulehám a pak s Učitelovejma jdeme na Sněženky a machři po 25letech. Nic moc. Staré hlášky. Staré ksichty. O děj. Jak už jsem jednou napsal, nastavovaná kaše.
  • V pondělí 22.12.08 jsem byl na večírku jedné z našich firem. Výborné vepřové hody, s Tullamore a Vodkou to už bylo horší :(
  • Úterý 23.12.08 kupuji předposlední dárky a poprvé v životě kapra a stromeček. Ten pak s LU doma i zdobíme. Nákup stromku den před štědrým dnem má několik výhod, jednak mi doma nepřekážel a pak - krásná kavkazká jedle za poloviční cenu.
  • 24.12.08. Ráno realizuji nákup posledního dárku, obědváme a jedeme k našim. Podle dárků jsem byl strašně hodný. Večer nemůžeme najít volné místo v restauraci - Slunce zradilo - a končíme v CD Clubu a hrajeme na jubox až do 4 raní.
  • 25,26,27 byly rodiné dny a stovky kilometrů. 27 večer pár morgenů v Bombaj Café a Harleys. Obzvláště ten poslední, trojitý, byl dobrý zásek.
  • 28.12. jsem za skorokmotra malému Tommymu, paráda. Jsem Gotfátr. Večer přišel kadeta R na kachýnku, ale stejně zbylo. Já chudák musím dojídat.
  • 30.12. sleduji další porážku BK MB, tentokráte se Spartou... naštěstí pro BK další zápasy už zvládli lépe. Jejich taktiku prohrávat doma a vyhrávat venku moc nechápu.
  • 31.12. Snažíme se hned ráno uloupit něco v Outletu - nic nemají, skoro. Večer dáváme v poklidu drink v Kozičce, sledujeme ohňostroje a vandalskou vietnamskou mládež a končíme v Orange.
  • 1.1.09 jsem nepochopitelně zaspal a neužil si to, že po možná 10ti letech mi nic ráno nebylo. Večer jdeme do kina na Veřejného nepřítele č.1, bohužel nám pustili rovnou druhý díl. Šmejdi to nijak neoznačili :(
  • 2.1.09 Jedeme obhlídnout krásný vlašimský park a pak na lahodné jehněčí kolínko do Léta Páně. Kdo můžete, udělejte si výlet do Průhonic, hned vedle se dá třeba bruslit...
  • 3.1.09 jsme chtěli na Žižkovskou věž, ale zvitězil Palác Flora :-)
  • 4.1.09 bylo tajné jednání na tajném místě v tajné sestavě. Výsledek je 3 řízky, 21 plzní a 15 tulamorek :)
  • 5.1.09 vyrážím vybaven nástroji od ježíška do pracovního procesu. Vše mám v nové tašce, termíny v novém diáři, na sobě novou košili a tričko a říkám si, o co bude 08 lepší než 09.

No a jak jste se měli VY?

Připomínám, že soutěž "Buď první, kdo sleduje tento blog" pořád běží...

3 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Skvělá volba! Huanghe na Vysočanech je moje nejoblíbenější čínská restaurace. Safra, teď jsem dostal chuť na kuře po hunansku... ;)

mk řekl(a)...

já mám nejraději kachnu po huansku

Dasha řekl(a)...

ahoj,

tak Sněženky a machři mne taky nijak nenadchly.

Jak to jde ve I´m Fit?