Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

čtvrtek 12. února 2009

Už jsem taky applista

Podařilo se. Na druhý pokus se rozeběhl iPhone který jsem vyfasoval a jsem v prvním týdnu testování. Zatím mě nadchl, je to mazlík co umí vše, nejslabší funkcí je však telefonování. Oblíbil jsem si především Facebook a taky mi vyhovuje 8GB na hudbu. iPod vlastně už ani nepotřebuji. LU dlouho neotálela a přinesla si domů zebří 16GB verzi. Lukýn jede na jablka už nějaký ten týden. Je zajímavé tento fenomén pozorovat a divím se, že já, průkopník (jeden z prvních 10 lidí v ČR kdo měl linuxovou Motorolu) jsem na Apple přešel až teď. Na rovinu však říkám, že jako manažerský telefon je BlackBerry daleko šikovnější.
Samostatným fenoménem jsou hry, není to dávno co přítel vrcholný politik na mě šermoval mečem hvězdných válek, draha polovička honila po displeji opičku v bublince a další přítel mával telefonem jako brokovnicí a dobíjel a dobíjel... s iPhone se prostě nestárne!


Jak jste asi pochopili, přesunul jsem se směrem Kyjev. Přivítalo nás krásné počasí, až skoro babí léto. Dnes je to fuč, je tu mlha. Radost z našeho příletu Kyjevu nevydržel dlouho. Cesta byznysem byla v pohodě, vypadalo to spíš ale na nějaký second hand - jak letuška, tak letušák (asi Paroubkovi kolegové z RáJe).

Vtipnějšího se nic moc nestalo, více bude až dorazí náš dobrodružný kolega Tulení čepice. Přilétá dnes. Včera proběhla další seance ve hře Prší, zase druhý, stejné místo si držím i celkově.

Hlavní zůstat zdraví.

2 komentáře:

aki řekl(a)...

tak to je Lu střelkyně, v neděli jsem přece říkal:"Počkej až nás trumfne 16GB a je to tu :-)"

mk řekl(a)...

trvalo to přesně do úterka :-)