Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

středa 13. srpna 2008

Zamiloval jsem si BlackBerry

Pro jeho uživatelské prostředí, ovládání, QWERTY a hlavně synchronizaci s outlookem. To se mi nepovedlo s linuxovou Motorolou A780, N70 Nokií ani T610 SE. Funguje výborně, kdykoliv na jedno kliknutí. Kalendář, pošta, kontakty.
Nyní se posouvám do fáze 2 a zkouším nainstalovat GTalk a Twittberry. Pokud bude GTalk fungovat jako Břichimu Skype (ted mi volal z auta, připojen přes GPRS), tak to bude BINGO. Našel jsem si TOP 10 aplikací, které bych měl mít, spokojím se s 3-4.
Vše vyzkouším až v ČR, tady bych se dat nedoplatil.

P.S.: GTalk a Facebook nainstalovan.

2 komentáře:

aki řekl(a)...

Na N70 synchronizuju na ONE click s MS Outlook bez problémů...

mk řekl(a)...

ja ne.. 1x ze 4 jsem minimalne musel dat opakovat.. dnes me uplne nadchla instalace programu na BB.. pripojis se, najedes na BB web a ono ti to nastavi a nainstaluje.. skoda ze tu nemam zapla data, aby to vyzkousel... musim rici, ze BB neni moc na image, ale je to dříč..