Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

neděle 3. srpna 2008

Víkendové střípky a jak vysoké IQ je potřeba na prodej melounů?

Pokud strávíte od čtvrtka do pátku 24h na cestách a v pátek musíte do práce, zjistíte, že víkend je až nespravedlivě krátký. I proto jsem ho z větší části (prakticky celou sobotu) prospal. Druhá část relaxu zahranovala návrat k seriálu Alias, který je pro mě TOP1 ze všeho, co jsem zatím sledoval. Myšlenkama jsem se tak trošku vrátil k době, kdy jsem se učil na státníci z Ekonomie a nemohl jsem se soustředit, dokud jsem to nedokoukal (a že porce je to pořádná, 105 dílů po 45min). Alias je první seriál od J.J. Abramse. Dnes již většina bude znát LOST (Ztracení). Největší novinku jsem však již oznámil a to je seriál Fringe, který by měl být ve vysílání od září. Jenže... první díl už byl vypuštěn. Kdo ví kde hledat, může.

Včera (v sobotu) také začala fotbalová liga, palce samozřejmě držíme Slavii. Ta sice hraje dnes(doufejme, že online přenos bude fungovat lépe než včera), ale již včera měl premiéru blázen bláznů Olejka a zase se vyznamenal.

A nakonec zpět k nadpisu. Je mi jasné, že prodej melounů je činnost jaksi okrajová, ale prachy se na ní udělat dají. Melou váží hodně. Je tedy lepší prodat kilo melouna, než třeba kilo borůvek a to ani nemluvim o rozdílu ve sběru. Pokud si kupuji melouna u stánku, očekávám, že inteligence prodejce sahá až do oblasti, "jak dopravit meloun domů". Dnes jsem byl překvapen, že ačkoliv jsem si koupil nejmenší meloun, po 30s se mi uthli obě ucha uši tašky... je to náhoda nebo úmysl?

Konečně jsem přišel na to, jak online sledovat formuli.. tak Hamilton, davaj.

1 komentář:

aki řekl(a)...

uvidime co vecer sesivky v libe