Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

neděle 24. srpna 2008

I was born in Mistek and I live in Frydek

jsou slova Hučkise v LaCase - (LaCasa Blů na Facebooku) - kam dorazil spolu se Seladonem. Dále jsem dorazil já s LU, Lukyne a novopečený otec malého Tomase, Rodrigo. Zábava byla myslím dobrá, kluci nám ty frobné vtípky na asijský původ z Moravy odpustí a my zase bude vzpomínat na představení "Snejk Stejk" :D

Ano, pochopili jste správně, jsem již od čtvrtka v ČR... blog jsem trošku zanedbával, času moc nebylo. V neděli zmizli kandeti, v pondělí dorazil šéf, ve středu odletěl a já hned ve čtvrtek. Cesta s Aerosvitem a jeho ukrošma byla příšerná, tentokráte je na vině nejvíce Borispol. Článek napíšu, jak jsem slíbil.

Včera jsme bleskově navštívili rodiče LU na Moravě, krásných 800km po D1 (ta však byla čistá jako křišťál) a pak malá večeřička v Majáku. Dneska pro změnu grilovačka v Čejeticích, jen to počasí je však bída...

Rozchodil jsem TWITTER přes SMS, tak pohněte a regněte se. Ideální šance na online přenosy z cest a akcí. Všechny moje update v pravém sloupci nahoře!

1 komentář:

aki řekl(a)...

Jo joj hučky byl cool i následně v Aloha, i když dancing in the rain byl s Andrejem