Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pátek 11. září 2009

Budu jablečňák

Doba se lehce mění a je to asi 9 měsíců, co jsem naprosto srostl s prvním produktem Apple iPhonem, naučil se v něm nosit fotky, organizovat čas, pouštět hudbu a zvykl jsem si na něj velmi dobře jako na nepracovní telefonopočítač. Vše funguje krásně a intuitivně, jednou jsem jej již reklamoval, teď se chystám podruhé, ale stejně z něj mam lepší pocit než z produktů Nokia. Je to prostě lovemark.

Jako další jsem využil nabídky kolegy, zaritého aplisty, který mi nabídl s velkou slevou limitovanou edici MacBooku v černé barvě. Těším se na něj, připravuji na něj místo a hledám batůžek :-) Bude to notes na volný čas a cestování, pracovně se Microsoftu asi nikdy nezbavím, ale mě zas toliko nevadí...

Žádné komentáře: