Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

středa 10. února 2010

Účtenka je dárek od firmy

Pokud cestujete pracovně, snažíte se shromažďovat ke všem svým nákladům poctivě i účtenky. Šak víte, jaká je pak pakárna domlouvat se s účetní :) "Východ" obecně je ale jinej, tady nikdo nechápe, na co komu je účtenka třeba za taxík, kdo by to jako proplácel a když už to někdo proplácí, proč by si to dával do účetnictví....

Jelikož se mi již situace stala po minimálně páté, beru ji jako samozřejmost. Příjezd dneska na Šerementěvo a už se na mě sesypal dav taxikářů. Vybaven informací, za kolik je cesta oficiálního taxíku (s účtenkou) jdu domlouvat. Dědula nabízí o 100RUB méně, taky účtenku a vyhřáté auto.

To nebudete řídit VY? Ne ne, já jsem manažer :)

Předávám peníze - platí se přece manažerovi - a ptám se, zda má drobné. Často jsou to takové socky co nemaj v kapse ani na rohlík, natož tankování.

S plným servisem mladý pane a zde je účet.


Účet je ale prázdný papírek s matným razítkem, je sice napsána firma, ale bez adresy, telefonu, bez podpisu člověka, odkud kam, matné razítko a samozřejmě chybí cena.

Napiště si kolik chcete, ale ne více než 200 EUR. To je dárek od naší firmy.


....

Nutno podotknout, že kyjev je to samé. Taky se mi někde válí nevyplněné ukrajinské účtenky.

A zde - Mé první dojmy z Moskvy (psáno 2008)

Žádné komentáře: