Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pátek 7. ledna 2011

Drážďany a nakupování a taky Abercrombi není Abercrombie

Na nákupy v Drážďanech jsem se celkem těšil, slyšel jsem na ně jen to dobré. Dneska - i přes apokalyptické hrozby českých medií o ledovce - jsme po osmé a bez ledovky v poklidu vyjeli směr sever, směr Dresden. Cesta po D8 ubíhala maximálně v pohodě a směrem na Teplice a pak po nové na Drážďany jsme tam i s pauzou na kafe byli za 1:50 (jel jsem podle návěstí a vtipné je, že směrem tam vedou přes Teplice a zpět přes Ústí... ale pravdu nezná nikdo nebo jen ŘSD).

Parkuji na parkovišti VINCI hned vedle Karstadu (6,5é za den, levnější je Galerie Centrum, 3,5é za den - ale nechtěl jsem se nikde motat). Karstad je plně dostačující pro 95% populace, v segmentu oblečení co jsem hledal já, je ve všech ostatních obchodech dost dost podobné zboží. Mírně jsem aktualizoval seznam obchodů v Drážďanech z minula. A pár postřehů?

-dopravně jsou Drážďany v pohodě i na půl denní nákup
-Karstad je dobře zásoben, ceny ok, v posledním patře dobrý bufáček s jídlem
-přes 50% nákupčích bylo z ČR, Ruska a nebo Ukrajiny ... takže je potřeba oprášit oba okupovatelské jazyky z minulého století - němčinu a ruštinu :))
-zjistíte, že zde luxusní značky jako třeba Hugo Boss nebo Tomy Hilfiger se tam válí na každém rohu a luxus je tatam
-pokud hledáte věci na sport, rovnou doporučuji WOEHRL na Prager str. kousek od Karstadu
-v Peek&Cloppenburg se nenechte napálit. Místo populární značky Abercrombie&Fitch nabízí Abercrombi&Fitch .. bastardi! V označení je rozdíl jen v "e" na konci prvního slova, v kvalitě rozdíl ohromný a okamžitý!

-a na závěr, nejlepší můj úlovek bunda, kterou mi v Liberci v Luggi nabízeli za 8litříků, tak já ji mám za méně než polovinu... (a tím už se mi zájezd vyplatil :))

Určitě brzo zopakuji... na nákupy stačí den jeden, s památkami raději dva!

Žádné komentáře: