Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

neděle 9. ledna 2011

Burj Khalifa - At the TOP - tentokrate to vyšlo :)

Před rokem a několika dny jsem tu publikoval spot o otevření Burdž Dubaj, dneska Burj Khalifa (přejmenování je výraz díku šejkovi z Abu Dhabi za finanční injekci - zajímavé téma na přejmenování za půjčku si nechme na jindy) v Dubaji.
Dneska jsem brouzdal archivem a jelikož jsem při poslední návštěvě Dubaje vyjel až nahoru, dovolím si pár postřehů, rad a triků...

1./ Lístek na Burj Khalifu jsem si koupil 2 dny předem na stanovený čas v přízemí Dubaj Mall, kde je současně i začátek prohlídky. Pokud si nekoupíte lístek předem a chcete jít rovnou, je to 4x dražší (400DIR místo 100DIR). Veškeré informace najdete pod hlavičkou této služby AT THE TOP na webu.

2./ Přicházíme o pár minutek déle a stejně stojíme frontu. O čas tolik nejde, je to o fázování lidí. Bezpečnostní prohlídka a vytuněné tunely se vším o tétu budově.. kolik písku, kolik času, lidí, betonu, skla... atd. Výtah je super, až nahoru za minutu.

3./ Pozorujeme noční Dubaj, přes den bývá vedro (část terasy je otevřené) a smog s oparem.

4./ I příchodu vás vyfotí na modré pozadí a na konci si můžete koupit foto i s albumem - jelikož jsem tam s kolegy, nevyužívám :)

5./ Je pěkné pozorovat z vrchu fontánu.

6./ Cesta dolů je peklo... jako se Cimrmanovi v dole hromadili horníci, tady se hromadili lidé nahoře a cesta na výtah trvala nějakých 40min.

A takto vypadá noční Dubaj:


Jelikož jsem se i vyjadřoval k lince Emirates do Prahy, mohu podotknout, vyzkoušeno a líbilo se. Nechci být rozmazlený, ale beru to jako prima standart pro cestování :)

Žádné komentáře: