Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

středa 6. dubna 2016

Ázerbájdžán, Kyrgystán a Turkmenistán aneb ANISTAN-Trip

Takováhle cesta není každý den, ani každý rok a možná tak jednou za pět let, vlastně podle počtu vlastních i nevlastních dětí, možností, znalostí a příležitostí. Mě se to poštěstilo a ačkoliv to byl na počet destinací celkem krátký výlet, beru ho jako odrazový můstek dalších cest. Opravdu je se na co těšit a proto přidávám pár krátkých komentů, tipů a rad, pro ty, které to rovněž zajímá.

Opětovný návrat na Kavkaz, který je mému srdci opravdu blízko. Gruzii jsem zde již vzpomenul, nyní je čas se rozepsat hlavně o Azeru.

Ázerbájdžán - země ohně


Střední Asii jsem navštívil podruhé, cesta v roce 2012 do Uzbekistánu patří k mým nejlepším v životě. O to více jsem se těšil na další dvě země, které jsem si pročítál v Lonely Planet při relaxu v čajchně v Samarkandu.

Kyrgystán - vysokohorské království jurt a koní


Turkménistán -ve městě z bílého mramoru

A tak i můj nový cestovatelský deníček ReMember řehtá radostí, co se do něj dostalo za nový obsah. Pro zájemce o tyto destinace rád zapůjčím Lonely Planet.

A pro milovníky koňaku nabízím ochutnávkový večer vybraných teritoriálních koňaků :)

Žádné komentáře: