Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pondělí 23. ledna 2017

Outdoor kamera LAMAX X7 a powerbanka do služby připraveny


Tak dlouho jsem toužil po powerbance, až se mi během 20h seběhly dvě a je na mě, kterou si vyberu..... bílá má kapacitu 3400mAh a elegantně kabel kolem sebe, praktické. Modrá má o 35% větší (4600mAh) kapacitu..... což je lepší, ale budu to potřebovat?

Tak jsem obě trošičku otestoval, bílá nabije sotva 2x iPhona, modrá se zdá být lehce lepší, i když bílou musím pochválit za ten kabel... ale pokud jedete na expedici do nějaké díry a nepředpokládáte nabíjení na místě, je to stejně jedno. Na #DakarDrums se podívá modrá :)
Dalším kouskem v mé výbavě na expedii je dnes přišlá outdoor kamera Lamax (ani jsem netušil, že je to česká značka) X7 Mira. Zvolil jsem nakonec takové zařízení, které tu a tam využiji expedičně, ale zároveň to bude (a to podtrhávám, že především) pracovní nástroj pro časosběr a tvorbu videí pro firemní účely. Víkend bude zasvěcen testování. Příprava je tedy v plném proudu!
Docela vtipné bylo, jak tomu celému došlo. Na fóru TravelBible jsem četl dotaz cestovatele, který mě přivedl na myšlenku, že na expedici by prostě GOpro nemělo chybět... jenže je drahé a moc půjčit si nedá. Někdo mu dal odpověď, že XIAOMI dělá levné napodobeniny... a už to jelo. Když on, proč ne já? Co koupit atd. Rozjel jsem sociální dotazy, gůgl a bratránka na mesendžr a za 3h to na MALL.cz rovnou nakoupil :)

Žádné komentáře: