Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pátek 27. ledna 2017

Travelizace ČSA je již nevratná .... half Travel, shitty Service

Ačkoliv jsem nad ČSA neustále brblal, měl jsem je prostě rád. Vlastně mi ani nevadilo, že je stát dotuje, páč jako letecký nadšenec to ocením víc, než házet prachy vidlema Agrofertu jako dotace nebo nemakačenkům v podporách. Prostě to mě nepálilo.

Již od roku 1997 jsem členem programu OK Plus (tenkrát let do školy do Frankfurtu) a během té doby jsem měl nespočetně krát stříbrnou kartu, minimálně 3x-4x zlatou a jednou legendárně i platinovou. Na křídlech ČSA jsem se podíval i tam, kam se jen tak nepodíváte a už vůbec ne s ČSA (myšleno Damašek) a východní linky vyzkoušel téměř všechny. Za míle OK Plus jsem se přes Soul podíval na Fiji a Hong Kong a do Tbilisi. Prostě máme toho spolu za sebou hodně.

Vstup Korean Air jsem kvitoval. Korean jsem zkoušel, servis perfektní a tam jsem viděl cestu. Námluvy s Etihadem a centrálou v Abu Dhabi mě taky lákala. V Perském zálivu aerolinky dělat umí.... jediné co jsem nechtěl byl Travel Service.

Travel Service totiž


a tak nemůže pro ČSA přinést nic dobrého... alespoň z pohledu cestujícího.

A tak se i stalo.

S ČSA jsem letěl naposledy v roce 2015 do Petrohradu a pak včera (leden 2017) z Moskvy. Do ní jsem letěl Aeroflotem a tak mohu porovnávat. Bez jakékoliv diskuse je Aeroflot o míle dál a to nemluvím ani o byznys třídě, ale zatím jen ekonomy.

ČSA z Moskvy lítá z nejstaršího terminálu, z F (už v roce 2008 vyhlášeno jako deváté nejhorší letiště světa!!!). A už ani neparkuje u "chobotu". ale na druhé straně letiště daleko za C terminálem. Autobus tam jel 35minut!!!!! Místo usměvavých letušek letěli letušáci ve věku 50-55 let... kluci sorry, nic proti vám, ale letuška je letuška. Že je jídlo za peníze mi nevadí, ale pokud sedím u okýnka, biny jsou nacpané prasknutí zimníma bundama, není moc ideální hledat dvacku na láhev vody. Aeroflot dává rozlévanou vodu do kelímku z plastové lahve a tak nevěřím, že náklad 5-6kč na člověka by ČSA položilo. Navíc v ceně letenky se to ani nepozná.

Týden předtím jsem letěl s Ryanem do Londýna. Na letišti to šlapalo, personál příjemný, dva bágly.... sorry, ale už jsou dál než ČSA.

Travelizace je pro mě synonymum opovrhování lidma a ta v ČSA běží naplno. Velká škoda, značka ČSA byl zvuk. Bohužel tak u TS platí jen půl slova a ještě na půl... Half Travel, shitty Service.

Žádné komentáře: