Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pondělí 6. února 2017

Boty do nepohody jedine z Hudy

Ač jsem nečekal, tak výběr bot je téměř stejný oříšek jako výběr batohu, ba co víc. I když třeba batoh nemám, boty většinou ano :) Jelikož neplánují expedice na měsíce nebo roky, potřebuji mít užití bot i v běžném životě, trošku treky, trošku na volnočas.
Rozhodl jsem se, že když už tak až a koupím si něco "pořádného" ... co to ale je? Rozhodně to není v CCC, Humanicu, Baťovi ani Deichmanu. A jak jsem zjistil, ani v Decathlonu. Kdybych měl nohu 40-42, tak je bot plno, ale takové 46ky... to už si přijdu jako slon. Horko těžko jsem si udělal shortlist a teď pracně obvolávám a obepisuji a snažím se... a vím, že mi to zabere aspoň půl dne :(

A vše nakonec dopadlo zase lehce jinak. Ty Ecca co mi odpověděli, tak mi nic dalšího nenabídli a tak zůstal na Floře za-jednaný Biom Grip za čtyřku... nelenil jsem a vyrazil jsem do outdoor Český ráj, kde jsem moc zájmu nevzbudil a HUDY Mladá Boleslav... tady jsme s chlapíkem našli Salomony Evasion Aero.. a už je mám doma. Perfektní servis v HUDY!!

Žádné komentáře: