Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pátek 24. února 2017

O5 dětský klubík

Stopy písku a soli z posledního tripu do Senegalu jsou již vyprány a tak je na čase se vrhnout na výběr rodinné dovolené a otevřít téma z dřívejška, dětský klubík.

Zatímco většinu let jsem jsem vše řešil na poslední chvíli, letos zkouším změnu na - ano, první chvíli. Jelikož nemám času na vysedávání, připravil jsem gůgl dokument s požadavky, který osobně nebo elektronicky distribuuji na cestovní kanceláře, které by mohly splňovat moje zadání.

Oslovili jsme:
Čedok s klubíkem Scooby Doo (prý novinka)
FIRO Tour s Firáčkem
CK Neckermann s Lollo&Bernie klubem
Exim Tours s Mango clubem
CK Alexandria s dětským klubem
a Blue Style....

Požadavky jsou myslím celkem jednoduché:
Samozřejmě termín a 6-8 nocí Letecky: Praha, Pardubice, Drážďany, Lipsko Strava:All Inclusive

Země:Turecko, Španělsko, Řecko, Kypr Hotel: 4*+ Rodiný hotel, skluzavky atd Rodiný pokoj (2 ložnice) 2 dospělé osoby, 2 děti (1+6let v konnání zájezdu) Výhoda dětský klub s česky mluvícím animátorem! Lokalita Přímo u písečné pláže

Z cestovek, které nás zatím vezli, vede se třemi zásahy CK Neckermann a Rudolf Reisen. Jediný pokus Blue Style skončil fiaskem a proto od nich raději nikdy nic!

A stejně jako 2014, i letos pojedu tabulku online :)

Držte mi palce.

P.S.: minule jsem měl jako favorita Kameliya s Firáčkem a víte co, byly jsme tam :)

Žádné komentáře: