Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

čtvrtek 16. února 2017

#DakarDrums návrat

Tak to uteklo jako voda. Jak už to bývá, cesta je rychlejší než příprava a musím říci, že na 90% jsem spokojen s tím, jak to dopadlo. Za pět dní jsem si prošlápl Lisabon, prohlídnul senegalskou krajinu, přístavy, města Dakar a Saint Louis i ostrov Goree. Neulétlo nám žádné letadlo, i když poslední spoj do Prahy měl zpoždění a tak jsme přistály 0:40 a domů jsem dorazil o dvě hodiny později a hodinu ještě nemohl usnout.

Zítra se vrhám na fotomateriál a videa a začnu sepisovat cestopis. V hlavně už to mám rozpřipravené po dnech + malá kapitola o cenách a kuchyni. Tak se zkuste těšit :)

Sám jsem na internetu toho o Senegalu moc nenašel, tak budiž mé zápisky poslouží i dalším cestovatelům.

Žádné komentáře: