Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

neděle 8. ledna 2017

Proč mi neberete telefon?

Půjčeno od Michelle Losekoot z FCBK a přesně, naprosto přesně, vystihuje mé pocity. Mám vás rád, ale prostě někdy fakt nemám náladu na někoho po telefonu, kdo mi ještě na úvod vynadá, že si zrovna vzpomněl, že něco potřebuje nebo mě zaúkoluje....

Rozmohl se nám tady takový nešvar. 

Být k dospozici kdykoliv si na vás někdo vzpomene. Nedostupnost se stává společensky neslušnou.

Proč mi neodpovídáte, když já přece jasně vidím, že jste online (nedejbože ještě hůř - že jste si to PŘEČETLI)?
Proč mi neberete telefon, když já přece vím, že s ním chodíte i na hajzl?

Krátká verze: 
Protože proto, ty vole.

Dlouhá verze:
Protože chci klid.
Protože se potřebuju soustředit na jiné věci.
Protože pracuju.
Protože nechci.
Protože jsem unavená.
Protože nemám náladu.
Protože chci být ticho.
Protože mě nebavíte.
Protože dělám něco jinýho.
Protože z dalšího chit chatu mi jebne.
Protože začneš tím, že JSEM TI KONEČNĚ ZVEDLA TELEFON.
Protože chci teď dělat jiné věci.
Protože jsem dnešní kapacitu na sociální interakce už vyčerpala.
Protože se teď bavím s někým jiným.

A nic z toho neznamená, že se nemáme rádi.
Jen to znamená, že mám radši sebe.

Takže do nového roku vám všem přeji, abyste se z toho, že někdo není instantně dostupný a po ruce, kdykoliv máte vy chuť, neposrali. <3 
A ať v záplavě nekonečné zastižitelnosti najdete hodně klidu sami pro sebe <3

A opakuji, nejsem autorem textu Viz úvod.

Žádné komentáře: