Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

čtvrtek 16. července 2020

armed.cz - rychlejší než blesk - skvělá náhrada za šmejdy z Treckingguru

Když si vezmu, co jsem se natrápil se šmejdy z Trekingguru.cz loni, tak letošek je úplný balzám s Armed.cz. Včera, v 11:09 jsem odeslal objednávku (zase zboží od Brandit) a dneska v 10:39 mi pípla sms, že to mám již v Zásilkovně a můžu si pro to přijet. Naprostá spokojenost, takhle nějak si to nakupování umím představit!

Pochvala pro Armed!

Po Pasti.cz další skvělá zkušenost v 2020.

Velká pochvala patří i UncleSam (www.uncs.eu). Objednáno ve středu, ve stejný čas a v pátek jsem to měl v kanceláři. Paráda, díky! Po čarou musím zmínit, že kalhoty i kraťasy od UNCS nosím již přes dva roky a nemohu si vynachválit. Jak střih, tak materiál a zpracovaní... snad jen někdy ta cena :-)

Žádné komentáře: