Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

sobota 31. října 2020

HBO GO už jede

 Dilema minulého týdne, zda rozšířím licence Netflixu nebo si přiberu HBO GO je vyřešeno. Pomohl mi to rozseknout Cinestar.... měsíc zdarma + týden, takže do 6.12. mám klid, když zaplatím 1 jeden měsíc, vydržím do Tří Králů. Pak se rozhodnu a nechám si jen jedno, přecejen, snad už bude víc co dělat....


Večer se tedy vrhám na nějaký seriál (ano, začínám Pustinou), v Tescu jsem si nadělil fernet a pojedu bavorákem :-)

Aktualizace: Nevěřím, že HBO existuje pozice, které dělá benchmarking uživatelské přívětivosti mezi aplikacema. Porovnání s HBO je jako srovnávat Dacii a Teslu, ale bohužel to stojí stejné prachy. Kvůli aplikaci HBO jsem musel vyměnit router, protože ten starý to nedával..... TP Archer však maká a tahá, takže já si můžu užívat :-)


Žádné komentáře: