Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pátek 16. října 2020

Super jablečný den - příprava na domácí provoz

Dneska jsem do toho šlápnul! E dostala přihlašovací login do MS TEAM, ono snad zmrzne peklo a i naše škola bude mít distanční výuku, nevypadalo to tak ... 

Objevil se však jiný problém, její iPad nemá iOS 10, takže MS TEAMS tam nedostanu. Svůj iPad potřebuji v práci..... v kombinaci s Apple Pencil, Watch a iPods je to paráda pracovat. Do Mackbooku jsem zatím nedorostl, celá firma je postavená na MS/Win produktech.

Takže rychlá páteční akce. Procházím Facebook Marketplace a jsem příjemně překvapen. Nabídek v rozmezí 4-5tis je docela dost. Na první inzerát odpovídá slečna do 5min, do 10min jsme domluveni a iPad Air 2 je na cestě..... no nic, představu o obnově domácích tabletů jsem měl jinou, ale budiž.

Když už ale to toho šlapu, tak pořádně. Konečně aktivuji rodinné sdílení (krásná video ukázka) ... ano, jsem škrt. Nechci kupovat další Minecraft :-)

No a dál? Dál jsem koupil 3 nové lightning kabely, páč potřebuji v každém pokoji aspoň 2-3 nabíjecí místa pro 4x iPad a 4x iPhone, naistaloval nový TP-Link C7 Archer modem pro spolehlivější připojení na naší domácí mýwalwifi (X let starý už nestíhal) a konečně si jdu nechat opravit sklíčko na moje AppleWatch.

Tak vidím přípravu na lockdown a domácí výuku já. A kdy se vrátí děti do škol? Tipuji po 17.11......

A jestli mi někdo řekne, že jsem nevyskládal myčku nebo nesetřel prach, tak mě mr*ne :-)

PS: Dilema víkendu... investovat do dalších licencí na Netflix a nebo si přibrat HBO GO... to je oč tu běží....

Žádné komentáře: