Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pondělí 28. prosince 2020

Duolingo - diamantová liga

 Tak jsem to dokázal! Dostoupal jsem v Duolingu do diamantové ligy do konce roku 2020, tak, jak jsem si to dal za cíl. Ano, není to ani tolik o jazykové znalosti, ale především o píli a pravidelnosti, jinak se vám to nemůže povést. Musíte pravidelně dělat a dělat lekce. Když začala korona-podzimní, začal jsem na sobě makat. Teď mám 66 dní bez přerušení/vynechání a jedu jak angličtinu, tak němčinu. A podařilo se mi nakukat i další, takže jsem vlastně mini-ambasador značky. Jen ve firmě se mi to nepodařilo :-)

Každý začíná v bronzové lize a postoupit můžete vždy v neděli. Kromě jednoho zadrhnutí v Perlové lize jsem každý týden skákal (myslím), nikdy nespadnul a 2x dokonce vyhrál, nějaké další stříbro a bronz tam taky budou. Celkem se postupuje devětkrát....

One league consists of one of the 10 possible gem ranks, ranked from lowest to highest: Bronze, Silver, Gold, Sapphire, Ruby, Emerald, Amethyst, Pearl, Obsidian and Diamond.

Že neznáte Duolingo? Napište mi, pošlu vám přihlašovací kód a oba dostaneme odměnu. A v klidu, základní mód je plně zdarma! Více informací o různých fíčurách najdete na DuolingoWiki.

Žádné komentáře: