Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

neděle 27. prosince 2020

Tehran 6/10 - nadprůměr, co úplně nestrhne, ale nenudí

Z Faudy jsem byl absolutně odvařený a tak jsem netrpělivě čekal seriál z pera jeho izraelských tvůrců. Laťka byla nastavená hodně vysoko a na rovinu říkám, že by bylo velmi těžké ji vyrovnat. Bohužel, Teheránu se to nepovedlo. Špionážní mi přišel snad jen první a poslední díl... mezitím mi to přišlo hodně jako mix Mission Impossible s Tomem Cruisem, bondovkou a třetiligovým seriálem na indickém Netflixu.

Nechci moc spoilovat, ale Tamar je v podstatě odhalena hned v prvním díle dost idiotským způsobem a řada kroků se nese v duchu obrovské naivity... a aby byl děj zajímavý, tak všechny (i nelogické) kroky jsou odhalovány strašně rychlými náhodami .... jako nekoukalo se na to úplně špatně, propadák to není, ale mohlo se z toho vytřískat daleko víc.

Irán je samozřejmě asi komplikovaná země pro natáčení izraelského seriálu, přesto jsem čekal maličko více iránské autenticity, exteriérů atd. Ale natáčelo se v Aténách, Teherán jen probleskává v prázdných záběrech... i proto hlavní roli v seriálu v oblasti vozového parku hrají škodověnky oktávie :-) Takže více jak 6/10 nemůžu a těším se na případnou druhou řadu. (minispoiler k další sezoně níže)

.

.

.

.

.

Takže druhá řada série je potvrzena. Poslední díl té první si nechal krásně otevřené dvířka. Hlavní agenti odjíždějí na motorce, "zloduch" lovec agentů neumírá, řady kompromitovaných se pročistili (někteří samozřejmě zůstávají) a katapultovaného pilota "trojku" nad Íránem někdo zachránit musí, že ano. 

Žádné komentáře: