Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pátek 4. června 2021

TygroPoloLéto dvacetjedna

 Léto tluče na dveře a před námi je snad už jen letní počasí... jak to jde?

  • Skvěle. Otevřeli hospody. Stihl jsem eMBe, Rožeň i LaRo. Takže já plním plán.
  • V Boleslavi zahrají Kabáti. Vyčekal jsem si správný moment na Ticketportálu a mám dva lístečky.
  • Fantazie Slavia snad přenese dobrou náladu na EURO, na které NEJDEDU! A proč nejedu? Protože od roku 2021 je všecko skotský velký špatný. Od kauzy Oleg Kedel vs. Fin Kamara, až po nesmyslné karanténní nařízení Skotska ohledně Covidu. Pokud by byla šance vyletět rychle tam a rychle ven na zápas, lístky stále mám.

Pokud jde o Skotsko, platí povinnost před příjezdového testu. Od 15.2. navíc ve Skotsku platí povinná 10-denní hotelová karanténu pro VŠECHNY mezinárodní přílety. Poplatky za karanténu jsou 1750 GBP za dospělou osobu, 650 za další dospělou ve stejném pokoji, 325 GBP za dítě od 5 do 12 let. Dále bude nutné absolvovat testy PCR ve 2. a 8. dni karantény, navíc k již požadovaným předletovým testům. V platnosti zůstává i povinná registrace do příjezdového formuláře.
  • Konečně jsem dopsal Trip Report z Gran Canárie. Trošku se to táhlo, takže jsem tomu textu nedal to, co jsem si plánoval. Jenže - původně to byla válecí dovolená, tak co chceš psát? Druhak, všechny koronopravidla se mění tak rychle, že stárnou mocinky rychle. Takže proč se s nima vypisovat :-)
  • Na léto chystám řadu cestovatelských plánů... min 2x zahraničí. Jednou již je betonové, Ráb pro velký úspěch, tentokráte snad ve skupině (organizované :). Druhá cesta je otevřená, ve finále už jsou jen Bulharsko a Malta. Rozhodnou detaily.... Musim pro hledání velmi pochválit NaCesty.cz, CestujLevne.com a především cestovatelský semafor na Zaletsi.cz. V současné chvíli preferuji vzhledem k eliminaci možných komplikací odlet a přílet z Prahy. Což nahrává Bulharsku s Blue Style.... snad se polepšili..... 
AKT 11.6. - Tak ne a ne a ne. Prostě ten Bluestyle pořád nemůžu zkousnout a mohou si za to sami. Za dva týdny dvě prasárničky a já jim prostě nevěřím.... prostě po egyptsku řízená organizaci mě nijak neláká. Někteří cestující z Tuniska přiznali falešný test a Naďa se bojí o 72 tisíc, voucher od cestovky Blue Style propadne? Koneckonců, recenze cestovek mluví samo o sobě.

Žádné komentáře: