Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

čtvrtek 16. září 2021

florbalobchod.cz & Sport15.cz - nespolehlivý lháři

 Rád se tu věnuji kvalitě eshopů. Zatím co dříve, super rychlost atd byly důvodem k pochvale, dneska se standard posouvá výše. Kvalita fakt roste a už mě ani "nebavilo", vše stejně chválit. Jste fakt dobří. Velmi dobrou zkušenost jsem opakovaně udělal s Armed.cz (i v roce 2021). Jak reklamace, tak předobjednávka, tak Zásilkovna (včetně prodloužení), tak komunikace. Super služba!

Když mi včera trenér na florbale říkal, jaký je opruz teď koupit dětskou florbalku, nevěřil jsem. A ono jo. eShopy jak divé ukazují zboží, které pak není skladem a nebo je, ale v jiné velikosti... lákají, lákají. V sobotu máme turnaj, chtěl jsem něco fakt rychle a eshop florbalobchod.cz mi garantoval páteční doručení.... objednávku potvrdili a ráno se začali vykrucovat.

Dobrý den,

ještě jednou děkujeme za Vaši objednávku.

Omlouváme se, bohužel Vámi vybraná hůl už není skladem.

Jako alternativy nabízíme:

.......

Děkujeme za pochopení

Ale já nechci žádnou alternativu. Já chci to, co jsem si objednal. Kdybych byl vůl, ještě bych to online zaplatil a teď se domáhal svých peněz zpět.... Navíc "už není skladem" ... v 19:20 byla, ráno v 9:16 již není..... buď lžou a nebo to jsou amatéři (a ti zas nemají co podnikat).

Takže jediné co nemám, je pochopení. To jsem obratem napsal + ať stornují i zbytek zboží. Žádná vábnička, typu to je škoda, rádi dodáme atd. Ale jasně, máme obchod, chodí sem lidi, s radostí rušíme.

Podepsán:

Ing. Petr Malzer - SPORT 15 - Pražská 15/1499 - 370 04 České Budějovice - T +420 775 30 15 15 - E info@sport15.cz | www.sport15.cz

Ať víte, komu se vyhnout!

Nová hůl objednána ve Sportisimo (pozor, taky lháři) .... těm zas trvá naskladnit zboží 2-4 dny na prodejnu. Tak uvidíme. Každopádně na turnaj musíme s půjčenou..... jen pro rýpálky, turnaj byl ohlášen v úterý večer, interní turnaj akademie na rozehrání.

PS: Takže se mi krásně zase rozšířil blacklist. Hnij sladce florbal obchode cézet.


Žádné komentáře: