Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pondělí 14. listopadu 2022

Bandžulská příprava

 Mám rozcestováno, takže příprava je především o poskládání věcí z několika zavazadel do toho správného batohu a přikoupení některých atypických věcí pro Afriku.... Rozcestovanost má výhodu, že mám prošláplé boty a přesně namazlený trička, který chci :-)

Takže:

  1. Elektronika + powerbanka. Konečně jsem doaktualizoval a nabil záložní mobil, chystám se na letišti koupit SIMku. Rovněž chci mít všechny nabíječky pohromadě. Fotky pojedu z mobilů rovnou do iCloudu. Musím jen vše včas dát nabíjet. Zítra bude nabíjecí den.
  2. Opalovací krém + repelent s DEET. Repelent jsem koupil v DMku, krémy mám objednané v Decathlonu. Jedeme s příručákem, musíme to mít do 100ml lahvičku.
  3. Léky. O víkendu jsem byl v Centrálce (boleslaváci vědí), recepty mám vyzvedlé a zbytek řeší BENU lékárna přes Rohlík (Premium je super!)
  4. Očkování. Covid jsem si už zařídil, tyfus jdu dneska (💪). Chtěl jsem samozřejmě dříve, ne na poslední chvíli, ale zbrzdila mě virózka.
  5. Parkování. Opět GOParking.
  6. Salonky v BRU zajištěné za body. (potl===sk)
  7. Taxi z letiště - zatím ve hvězdách. Hodil jsem vlákno na TrpA a asi bude rozumnější využít taxi od hotelu.
S novou kmentovkou se asi tahat nebudu, ale dnes dorazil Reportér. Ten pojede :-)

Tím můžeme asi přípravy lehce uzavřít a teď už vzhůru cestovat!


Žádné komentáře: