Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

neděle 29. ledna 2023

Prezidentský Leden Dvacetři

Máme nového prezidenta. Poprvé jsem v obou kolech volil vítěze, byla to moje první volba a stojím si za ní. Myslím, že po všech těch fraškách jsme vykročili dobře, důstojně.

  • Jak na nový rok, tak po celý rok. Příjemný rodinný oběd a pak Avatar v kině. Příběh kategorie Cé, zpracování efektů úplně z jiného světa, v podstatě rychle zapomenete, že to není hrané a pak si řeknete, jak to udělali? Haluz prostě.. Pro velký úspěch si dávám Avatara za 14 dní znovu s E.
  • Do nové práce jsem vykročil pravou nohou s pokorou a očekáváním, co to bude. Myslím, že to půjde. Něco jiného, ale možná daleko zajímavějšího, když člověk nakoukne pod krustičku. 
  • Prosincové zdravotní trápení se nám vrátilo. Mx angína + zánět spojivek + sedmá nemoc. Tu jsem o něj chytil já a na 2-3 dny zažil nefalšované peklo, jako když had mění svojí kůži. Ještě teď mám palce u rukou jak s vrstvou sekundového lepidla a pořádně nemůžu psát. A taky jsem tím pádem přišel o sraz gymplu po 25 letech 😥
  • S CDB jsme zapili jednoho malého mimoňského šmoulu, poseděli v hospůdce na Rozhledně a udělali plno plánů pro rok 2023. To stejné s partou uzenářů. První letošní uzené je nad míru povedené.
  • Dva pěkné víkendové výlety. Procházka v okolí Mácháče s Boubínama a oběd v Restauraci Pod Habštejnem a procházka Nymburkem s obědem U Gregorů. Člověk procestovává celý svět, ale kolikrát ani nezná to, co má za humny. Nymburk jsme dlouho míjeli a je to škoda. Města, co mají v sobě řeku, a umí to kolem kultivovat, se těžko překonávají. 
  • Cestovatelské plány prozatím krotím, jediné dvě nové cesty co jsem letos naplánoval, jsou pro rodiče :-) Našel jsem jim hezkou Maltu na konec února a jednu (tajnou cestu) pro taťku k 70.
  • Já doplánovávám co mám. Andalusii s dětma, organizačně složitá cesta bo roadtrip a chceme toho vidět co nejvíc, a Pobaltí. Ale to je blitzausflug, tam není co plánovat. Andalusii jsem maličko seškrtal, vlak byl s přestupem a za poměrně hodně, tak jsem i v rámci budgetu a času změnil na přímý bus. Ten nás navíc vyloží na letišti v Malaze, kde si rovnou vezmeme auto na celé 4 dny. Takže je pořešen jak výlet na G, tak cesta na letiště při odletu.
  • Asi před 2 lety mi bratranec ukazoval zajímavý cestovatelský batoh QQnut, který lze rozložit na tašku a malý batoh. Umím si to představit, jako velmi praktické. on ho má. Vymyslel ho jeho kamarád. Pak jsem o tom 2 roky nic neslyšel. Asi se to neuchytilo a celá pohádka malinko skončila, ale nápad je to zajímavý. Teď jsem našel podcast o historii projektu. Pokud máte hodinku, zajímavý pohled do duše cestovatelského startupera a překvapí vás počet, kolik batohů vyrobili.


Žádné komentáře: