Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

úterý 26. března 2024

TřetíMěsíc24 a portugalské střípkobraní

Březen v poslední zatáčce, krásně ho zakončí velikonoce. To my jedeme pro tentokráte do uher, za čabjkou a paprikou. Jaký byl celý měsíc?

  • Jsme zpět z puťáku Portugalskem, zatím nejambicióznější cestovatelský počin naší rodiny. Možná až moc, beru že 1 přesun za týden bude dostatečný. Na druhou stranu pořád by chtěli někam daleko, takže je potřeba trénovat.
  • Dodavatele ele jsme zatím měnit nemuseli a jedeme dál s Innogy.
  • Pro můj oblíbený twitterový účet Destinace:fotbal (pomáhá lidems informacema k lístkům na evropský fotbal - smrt cestovkám) jsem připravil vlákno o fotbale FC Porto - Benfica Lisabon.
  • Pro další výlet na Lanzarote jsem udělal maličkou změnu a změnil (v rámci zrušení zdarma) ubytování. Lépe hodnocené a větší (dokonce 3 ložnice, E ocení) a hlavně střešní terasa pro východ a západ slunce. Na tu se nejvíc těším já. Letíme se SWISS, objednal jsem si VW, začínám se hodně těšit.
  • Dorazila další kreditka s 4 gratis vstupy od Dragonpassu. Využijeme viz cesta výše.
  • Objednal jsem si další boty. Doufám, že teď už tutovka. Píšou, že je to varianta široké a stojí majlant. Tak uvidíme. A přihodil jsem k nim i nové žabky tři pruhy.
  • Našel jsem moc pěkný německý outdoor obchod Bergfreunde. Listuji tak asi hodinu a hned bych se zamiloval.... Třeba Exped Serac 45 .. škoda, že si není kde osahat.😊😊(158EUR na Bergfreunde vs 5600Kč na Sportano.... cca 25% úspora).




  • Výsledkově: Bruslaři se je tak tak vyhnuli baráži a hanlivé označení barážový se nepotvrdilo. Slavia po dvou redkách mizí z Evropy a všechny síly vrháme na ligu. V naMOL cupu taky už nejsme. LFC bojuje s City po vítěze, BMG nebojuje, levituje :-) Domácí naše FK po odvolání Kuliče jde do kopříku. Ale třeba za měsíc může být vše jinak.
  • Nastavil jsem na Kayaku víc jak desítku hlídačů cen na Kanáry na různá období. Snad něco uvízne v síti. Cokoliv lepší než bylo je úspěch :-) Až se to zdá s podivem, letenky na vánoce jedou už v plném proudu. Našel jsem maličký nedostatek Kayaku, jinak ale hledám pořád tam. Po lupenech PRG->MAD->kanáry s Binterem se zaprášilo, spoléhal jsem na Easyjet z Berlína, ale taky bída. Tak teď už jen sledovat, komu povolí nervy a vystaví něco zajímavého. Potřeboval bych Swiss aby maličko spadl a je to.... Pro příští rok zajímavost, některé letenky v business byly levnější než economy a nebo nastejno. Btw: jak by bylo hezké mít španělké ceny...... ( zpáteční letenka Binteru z Madridu na Kanáry)
Miluji ty spravedlivé EU ceny :(

  • Měli jsme krásný florbalový víkend. Sobotu si zahrál Mx turnaj v MB, v neděli s E ve Vysočanech u našeho oblíbeného parku Rokytka. Oba dva moc pěkné výkony.
  • Sága s botama snad našla konec a objednané Hoka si nechám. Přihodil jsem si k tomu ještě žabky šlapky s třemi pruhy a asi taky obstojí. Evidentně je měsíc bot, protože E má nové na florbal a rovněž jsem objednal Mx nové kopačky. Asi jim v zimě porostla noha :-)
  • Šest zásilkoven najednou do našich dvou Z-Boxů je rekord. Rovněž vracení balíků eshopům BEZ tisknutí štítku je pecka. Za mě nejlepší e-commerce služba. Včetně placení dobírek atd. 👏. (kde jsou ty doby kurýrů). 
  • Tak moc jsem rohlíkoval, až ze mě udělali Prémium.
  • Podařilo se mi koupit devět lístků vedle sebe na utkání nejvyšší maďarské fotbalové ligy. V maďarsku jsem na fotbale ještě nebyl, bude to hezká zkušenost. Opět díky destinace:FOTBAL.
  • Chytil jsem stopu na lístky na EURO2024. Držte palce!
  • BTC moc neroste. Přišel jsem o půlku zisku.
  • Stará parta z diskusí na AkčníLetenky si založila discord. Zatím je tam ale dost mrtvo. Můžete to změnit na tomto odkaze. Věřím, že se tam dříve či později objeví cestovatelé s velkým C.
  • Perfektně jsme si zaudili. Chystám se na svou chalupářskou sezonu a tak jsem si dopřál pořádný teploměr do masa od kluků z Lídlu. Když už objednávám, přihodil jsem si k tomu trekingové hůlečky...


Těšme se doufám na teplý duben, plný chalupařiny!

Žádné komentáře: