Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pondělí 29. dubna 2024

ČtvrtýMěsíc24 je jako vždy duben :-)

Co duben dal a vzal. Počasí vskutku aprílové. Od letního se saharským prachem přes kroupy a mrazy. Ideální čas prohřát kosti... a květen bude zlobit dál.

  • Připravil jsem dva kanály, jeden na telegramu a druhý na whatsappu. logicky, o cestování. Dávám tam zajímavosti, co by šly využít i pro někoho jiného, cestovatelsky nadšeného tíhnoucího k cestování s dětma především ve  dnech mimoškolních povinností. (a neradostně musím říci, že telegram je pro mě lehce více user friendly, škoda že je ruskej)
  • Na cestách poslouchám nejraději podcast Insider. Je skvělý. Nutí mě přemýšlet o některých věcech jinak, otvírá obzory. Skončilo mi předplatné Reportéra, asi půjdu do předplatného sem.
  • Prach ze Sahary se objevil v ČR. Víte, že je to jedna z vrstev, co umí Windy? Navíc s tím, co jsme měli na Kapverdách je tady slabotinka :-)
  • Navštívili jsme maďarský fotbálek a samozřejmě vlákno na twitter bylo nutností :-)
  • Naprosté zklamání, že moje oblíbené Ab in den Urlaub a neoblíbené Invia jsou jedna firma. Šok. (radost z cashbacku byla tak veliká, že jsem si nevšiml Invia GmbH :-( proč ale invia nemá cash back v ČR?)
  • V rámci hledání zajímavých stránek o cestování jsem našel Urlaubspiraten ... takové německé cestujlevne.com ... budu sledovat a uvidíme, zda se tam dá chytit něco rozumného. Letenky to odkazuje na Skyscanner.de . Díky této stránce jsem se dostal i na Travelcircus s prémiovými cestami a zas je co vyhledávat... paráda
  • Další orlovec do hnízda. Nerozumíte? Prostě další kvalitní batoh značky Osprey si našel místo u nás :-)))
  • Oblíbený UNCS (dříve Uncle Sam) dvakrát do roka udělá -20%. To je signál k nákupu kalhot a dalšího. Již řadu let nemám jiné (a lepší) džíny než odtud. Takže tentokrát jsem objednával dokonce dvakrát. Hned v pátek a ještě v neděli :-)
  • Začali fotbálky. Pro nás v druhým turnajem na SKP a Mx hned gól v prvním střídání. Pokrok byl vidět, dělá mi kluk radost. Třetí turnaj o ničem, začal deštěm a kluci promokly... + zima. Fuj.
  • Tak autíčko už mám po opravě doma, náhradní vozy mě docela překvapily. Nicméně mě překvapily i pojišťovny a tentokráte ne úplně pozitivně. Naše cestovatelská patálie není pojistnou událostí.... co dodat. Svět se nezboří, ale zamrzí to. ---- s odstupem pár dní musím dodat, že autíčko je zase v p(é)či.....
  • Počáteční zájem, fascinace a nadšení z BTC je fuč. Nastoupil jsem do toho blbě. Po pár dnech to vylítlo k all-time-high a pak už to jen padá. Zbavil jsem se Flare i Ethera, přesypal to do BTC a nechám to žít. Uvidíme za pár let :-)
  • Tak to klaplo a sbírku oprávnění jsem po zbrojním průkazu rozšířil o vůdce malého plavidla. Zjednodušeně - učil jsem se to týden super vlažně, týden jakože četl a týden hodně - cca 2x 1,5 denně v podstatě dělal testy na iPadu (aplikaci doporučuji zakoupit) + si dělal poznámky pro memorování vzdáleností atd. Den předem jsem si říkal, že to docela umím.... + jsem měl týdenní serii testů na všechny 3 části "prošel". Dnes se to povedlo .... dělal jsem to asi 12-14min celé, 1 chyba. Za mě dobrý.
  • Nevydržel jsem a na léto jsem pořídil další letenky. Zurich bude letos nejspíš leteckým králem mých cest. Další cesta přes toto skoro nejdražší evropské město. Cesta na jih itálie vyzkoušet geniální streetfood a zase pod vlajkou Luftwaffe. Tam přes Zurich, zpět Vídeň (prostě Mastercard salonek má své kouzlo a efekt).

Vzhůru do května, vzhůru do tepla.


Žádné komentáře: