Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

čtvrtek 13. června 2024

Mind the Gap a AFS reunion v Londýně

🌍🌐 AFS Reunion 2024 - Asi před 2 měsíci se zrodil plán, udělat setkání. Z 8 ochotných dorazit to vypadalo na 5 (nadpolovina) ale nakonec se to povedlo čtyřem. Chceme brzo zopakovat….. někteří se viděli po 26letech…. Akci jsem pracovně nazval na večeři a 24h do Londýna. Číselně to nesedí přesně, ale marketingově to dobře zní. Je třeba být stále ve střehu a na vlně :-)

Na oba lety máme stejné letadlo - G-Wuky se vrací - 7 měsíců stara A321 a vždy zpožděná Wizz. Wizz si mě nijak extra nezískal, ale zas dramaticky žádný úblb taky ne. Za ty prachy se prostě jen furt klepe, co se pose-nepovede.

🛩️🧑‍✈️Gatwick si u mě nešplhnul. Čekat hodinu na slot? Wtf? To poměrně široká nabídka jídla, hladká security nevynahradí. Wizz ale dobře, oba lety 98-100% plné. Tam volný střed, zpět nikoliv.

🛳️🌁 Lodí do Greanwiche na pivko. Průjezd pod Towee Bridge a úplně nové pohledy a fotky. Jak na City tak na Canary Wharf. Greenwich pěkný, ale 2x za sebou stačilo a příště vynechám.

🇰🇷🥢🍜 Yori - korejské bbq JO! Chtěl bych i u nás… asi by to mělo budoucnost. Hodovali jsme přímo u Picadelly, objednávali si dosyta pivka, předkrmy, masa (primárně hovězí) a cena 200GBP? Čekal jsem o dost víc. Cena překvapila!

🍹🍺 Tipperary bar ano, The Old bank of England pub - ne ne ne (wc, presovac, syrup - nejhorsi kokteily v Londýně). Nabídka piv mě však nijak nenadchla. Lager co jsem měl se pořadně pít nedal, za mě přechmelený. Guiness klasika, nenaschne a neurazí a IPy slabota. NEIPA nikde. Každý bar nějaký svůj noname :-( Bristské hospody mají ale nej nej atmosféru.

🚕 Noční jízda Boltem za 12,9 GBP za mě ok. Dobrá cena a nebyl důvod sedat do metra.

💪 Fitnes a čínky? Palačínky :-) 🥞☕️Snídaně palačinky s karamelem, wow. Přiště si naplánuji den navic jen na gastro. Londýn na to má. Stejně jako na muzea, divadla ach jo. Čas čas čas.

🛍️ Nakonec jsem si vyšetřil i hodinku na Oxford street a zašel do Primarku (jako jsem chodil téměř vždy) a na objednávku do Dr.Martens.

🛫🚊 Na letiste uz jen vlakem - byť je to kurevsky drahé, na to jak je to krátké. (A to jsem ani nejel Expresem, ale normální linkou). Ještě maličko update k tý ceně. Pro cestu z letiště jsem pípnul normálně na vstupu platební kartou - cena 10GBP. Zpět jsem si koupil lístek, nebyl na kontrétní spoj a nešel použít na Expres. 20GBP. Nepochopíš.

🚇 Tube - Ani jednou metrem. Příště. Bus jsem stihl dvakrát.

🔋🪫⚡️Cestovatelské pohodlí mě zachraňovala powerbanka a jelikož mám takovou jebku - nic moc kapa, tězká, je potřeba se maličko zasoustředit.

📱 Vše jsem vyřídil bez jediného papíru - hotel, boardingy, lístky na vlak, vše. Platby to samé, bez jediné 💷. Hotel Oyo nenadchl a neurazil, cena byla pěkná :-)

⚽️🇪🇺🇩🇪 Po měsicích čekání zasekla udička a povedly se lupeny na Euro i když ne volnou cestou, ale networkingem. Takže cesta do Hamburku bude (a je mi dres, huráááá) - bude to krásné navázání na EURO12 ve Vratislavi a náplast za minulé EURO20 v Glasgow (a to jsem měl ofiko lístky z prodeje!)

Cesta zpět, zpoždění. Čekání na slot. :(Kdybych vyl včas, trčím tady - tunel Blanka a nehoda 11 aut - tak to vyšlo asi nastejno….

Sláva nazdar výletu, večer doma.

P.S: a musím se přiznat, že tentokrát jsem si Londýn velmi užil Londýn velmi užil. Neměl jsem program, mohl jsem jen tak courat sem a tam. Plus díky asi dvěma 20min pěším přechodům jsem si zase pospojoval místečka a zjistil, jak blízko vlastně jsou. Cíl je jednoduchý. Musím se zase brzo vrátit, zase něco naplánovat a je dost možné, že Londýn bude "naše místo" pro AFS setkávání.

P.S.2: myslím, že Londýn teď bude téměř každoroční destinace. Fotbal + AFS. Návrat do starých kolejí.


Žádné komentáře: