Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pondělí 3. června 2024

PatýMěsíc24 a jeho události

Květen plný deště. Snad červen bude lepší.

  • Chalupa úspěšně odzimována a já se těším na poklidné chalupaření, vždy se budu muset plácnout přes prsty, kdy otevřu možnosti letenek. Přesto ale stále nakupuji :-)
  • Jako první koupena vánoční libovka na Tenerife. S Iberií. To prostě nešlo nekoupit, protože vánoční termín pod 5tis v květnu. Whau. Jediná kaňka? nebo příležitost je odlet z Vídně. Snažím se najít nějaký rozumný sleep and fly (v našem případě fly+sleep :-)) ale ceny parkování ve Vídni jsou raketa. 
    • S Iberií jsme už letěli, možná ještě přikoupím sedačky kvůli příručákům. Možná. Dost by se hodilo, kdyby jako KLM nebo SWISS nabídly zdarma odbavení příručáků. Já bych si klidně počkal :-) Na Tenerife jsem už šéfnul i ubytko (zase Puerto de la Cruz) a auto (Seat Arona - A). - Nicméně není nač čekat a když má možnost rušit, tak proč to neudělat. 
    • Bůknul jsem ubytko ve Vídni. Myslím že přílet ve 22:00 si o to úplně říká a nikdo dneska nedokáže odhadnout, jaké bude počasí.... Jenže to mi bylo zrušeno (důvod nevím - třeba někdo chtěl na déle nebo za více, takže jsem zase na začátku).
  • AFS třídní sraz v červnu byl svolán do Londýna. Už mám koupený Wizz na Gatwick, zpět nemám pořešeno... zda rovnou rychle a nebo se proletět. Proto nemám ani hotel. Těch cen se v Londýně fakt nebojí. Do Rushmore jako minule se mi moc nechce, ale ve finále mi tam nic nechybělo, takže proč ne :-)
  • Lanzarote vol.2 proběhlo na jedničku. Klidné období, pěkné ubytování i pohodlný let se Swiss&Edelweiss.
  • EURO24 snad snad... to by byl Hamburk v červnu. Ubytko lze zrušit, tak jsem ho rovnou vzal. Na 2 noci. Co já budu čekat, až to všechno zdraží. Definitivně jsme vsadili na cestu autem. Nemámě 100% jistotu lístku a tak kupovat vlak či letadlo by bylo risiko.
  • Apalucha2 proběhla, počasí nepřálo + Mx navíc dostal břichabol, tak jsem to musel cutnout hned ráno. Takže raději maličko zapomenout.
  • Fotoknihy od Saal - neděle - středa. Famózní rychlost. Asi mají volno na mašinách.
  • Tak teď už mám snad svoje autíčko definitivně zpět a opravené. Zvyk je zvyk, jsem rád, že je zpět.
  • Zahrádka Rožátova zatím zavřená.
  • Mistrovství světa v hokeji v Praze mě zatím ze židle nezvedlo. Nějak jsem se přeorientoval na fotbal. Takže ZLATO potěšilo, nevěřil jsem a neprožíval. Ale až to slehne, radost bude velká.
  • Slavia opět bez titulu :-(
  • BTC maličko zase povyskočil a trošku dorovnal moje ztráty-- (ale to již neplatí, protože zase padá ... jak na houpačce) Ostatní shitcoiny jsem postupně poprodával, krypto nebude moje hobby a na zaokrouhlování útrat mi bude stačit BTC. Cíl je, aby za 30% ročního zisku byla výborná rybí večeře na Tenerife a láhev super červeného vína.
  • Superzajímavá přednáška Miloše Čermáka o AI. Musím se tématu patrně více věnovat.

Žádné komentáře: