Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pátek 28. června 2024

ŠestýMěsíc24

Takový byl červen. Začal nic moc počáskem, ale vytáhlo se to. Prázdniny přicházejí a s nimi chalupa, hory a Palermo

  • Výhodou každého června je, že začíná dnem dětí. My jsme si vyrazili do QBurgeru. Dopoledne úspěšný turnaj v Bezně (V2R1P0), ale totál v dešti. Aspoň se děti obouchají. Večer finále ligy mistrů. Víkend dne dětí pokračoval kinem s Májovcema a pizzou v Hasičárně.
  • Doladil jsem čtyřiadvacítku do Londýna (bude to maličko víc, ale což). Pojal jsem to hodně lowcost, kde to šlo. Co měnit nebudu je výběr místa v letadle (fakt nebudu riskovat střed) a vlakem z letiště. To sice stojí to, co letenka, ale ušetří mi to 4-5h, co bych mohl sedět v autobuse. A to je při 24h výletu už docela znát :-) Ubytko jsem nakonec našel hned kousek u Victoria Station za 2tis i s koupelnou, ale přespím 6-8h a to bude stačit. Je to moje první objednávka u Agody. Resp nikoliv první první, ale první, kterou snad nezruším. ------> Tak hurá na to. A dílo se podařilo, byl to perfektní sraz spolužáků z AFS. Pro mě stejně velký jako v Hong Kongu
  • Už dlouho jsem plánoval pro fotbalové nadšence naší širší rodiny (ano, Májovci) něco originálního a povedlo se. Vyrazili jsme do Strenic na fotbalgolf a po zápase něco málo ugrilovali. Myslím, že si to užili všichni a jsem za to moc rád. Zábava pro celou rodinu a je zas čas vymýšlet, s čím orginálním by tygrova továrna na zážitky měla přijít.
  • Další posila pro letku orlovce. Celkem letošní přírůstek do hnízda +4 :-) Osobně značku Osprey (a samozřejmě Deuter) považuji za jednu z nejlepších na trhu a celoživotní záruka All Mighty Guarantee za kvalitu je jen další výhoda. Tím máme všichni zavazadlo na pár let vystaráno.
  • Začalo EURO v Německu. Nám se lístky povedlo sehnat a tak jsme vyrazili do Hamburku. Udělali jsme si to pěkný, zůstali dvě noci a tak jsme kromě fotbalu s Gruzií viděli i něco města. Náladu nepokazili ani Megaknihy, které nesplnili objednávku a tak jsem na poslední chvíli kloboučky koupil u Alza. From zero to hero, svoje Do půlnoci objednáš ráno v Alzaboxu máš splnili. Takže Megaknihy.cz na blacklist, Alza pryč.
  • Mx se docela dobře rozehrál a vyneslo mu to nominaci na turnaj v Čejeticích (V2R0P1), Mx dva góly Beznu a na turnaj v Jabkenicích (V2R1P0). kde sice vyšel na prázdno, ale byla to velmi koukatelná hra. Navíc ho to táhne do obrany a tak jede více Áčka než góly. Poslední trénink za U9 byl ve znamení turnaje přáteláčku v Bakově, kde otevřel skóre a na závěr proměnil penaltu. Konečně. Jak je učenlivej, tak mu hodně pomohlo nakoukat Tondu Panenku... díky fotce, co s ním má. Nechápeš. U11 volá!
  • Mx zvládl školu v přírodě a to mu vyneslo super měkoučkou mikinu LFC. Sám si o LFC řekl a tím mi udělal radost. Další je dres Darwina Nuneze, origo z Číny.
  • E zase ulítává na K-Pop a tak jsme si udělali krásné odpoledne v Praze. Zašli do její vysněné kavárny Punchy Cup na bubble tea a jako bonus si odnesli nějaké k-pop kartičky, shopping na Václaváku taky proběhl a jako bonus spitfire-motýly na Národce. Jako bonus mi Kenny slíbil, že pokud oblíbená kapela z k-pop segmentu bude mít koncert v Londýně, můžeme tam vyrazit společně s našima dcerama... tak uvidíme.
  • Vyrazili jsme na kukačku na 105let fotbalu v Zásadě a vyneslo nám to fotku s Tondou Panenkou.
  • Rok 2024 je rokem velkých oprav. Po voze se velké opravy dočkal i traktůrek. Na to, že ho mám 2 roky, už stál nehorázně peněz teda. Pán z Jabkenic, na SBazaru jako starjetservis prodává šity a nejspíš vědomě. Takže takový český vyčůraný podvodníček. Traktůrek si sice můžete prohlédnout, ale převrtané šrouby, neznačkové díly a úpravy - to neodhalíte.
  • Strejda Fana 90let. Krásný věk díky tvrdé práci na čerstvém vzduchu!
  • HBO GO pro transformaci na HBO MAX skončilo jako Max. A je to teda bída bíd. Netflix ale to samé. Trošku dopadá doba covidu, kdy vše stálo a nic se nedělo a pak se dělo pomalu. Takže skoro nejlepší obsah má iVysílání a Voyo. Tam zas nenacvičíš AJ a seš za vopicema. Max mi udělal radost a seriál Rod draka (prequel Hře o trůny) je koukatelný. Škoda jen to dávkování po kouskách. (nechal jsem si ho, jen proto že nemám náhradu a děti na to koukají při cestách)
  • Zahájil jsem přesun svých dat z Flightmemory na Flightdiary. Prostě chci něco, co má appku. A taky to má super banner na můj blog.
  • Moje vymazlená pergola se dočkala a přichází nový kamenný krásný koberec.



Žádné komentáře: