Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

neděle 30. června 2024

Ze Zlatého návrší na Voseckou přes všechno labské

Netrvalo ani tak dlouho jako minule. Prostě jsem si řekl, že musíme ty nové batohy vyvětrat, potrénovat E pro přechod Tater se skautem a prostě se i podívat do hezkých českých hor. Být aktivní. Startuji ve středu vocap a testuji bratra, zda by šli. Děti by to bavilo, naštěstí souhlasil a tak se jelo. Přidala se i mamka, která chtěla do Krkonoš už dávno.....

🎯 Všechno labské z nadpisu? Labská bouda, Labská louka, Pramen Labe. To je dost ne? :-)

Zápis z insta:

🎯Samozřejmě tímto symbolem budou opět označeny komenty a doplnění.

Spontánní rodinný výlet⛰️, po letech zase v Krkonoších. 

🚌 z 🅿️ Dolních Mísečků na Zlaté návrší.

🥾 od mohyly Hanče a Vrbaty na Labskou boudu (🍺🥤), ♨️ Labe, kousek cesty po 🇵🇱 až na Voseckou boudu na oběd. (Tady jsem splnil slib Emmi, že se sem spolu podíváme)

🍽️ Někdo smažený 🧀 a někdo vynikající 🫐 knedlíky. Malé 🍺.

🎯 Samozřejmě stále platí cash only politika. Pravdou je, že třeba na Vosecký nebyl ani signál na mobil, chvílema. Data pouze E. Borůvkové knedlíky naprosto naprosto luxusní.

🥾 Na Labskou louku až zase na Vrbatovu boudu a hurá domů na 🥩 grilovačku.

Příjemné kilometry a děti měli stále sil na rozdáváni.

🎯 Celkem to nakonec je necelých 12. Jedinou kaňkou je bus pouze do Horních mísečků (bacha na to) a další 2km jako bonus pro auto.

🎯 Poprvé jsem šel s nordic walking hůlkama, asi to je lepší. Koupil jsem si šitky Crivit na radu Všéti. Ať si to vyzkouším, naučím a pak vezmu už něco lepšího co vím, co je. Obrousil jsem polovinu gumových konců, drží dobře.  Na noze nové tyrkysovo oranžové Hoky a na zádech můj Deuter nejmilejší (koupený 2011 na Bajkal).

🎯 Prozatímní cena za výlet je přetížené koleno, takže dneska mažu a regeneruju. Na zmrzlinu jsem ale došel. Plán na Mapy.cz - nejlepší aplikaci pro české turisty a výletníky a pokud mě přestane bolet koleno, hned na další víkend máme jednu stezku v Polsku a možná ještě jednou Krkonoše a Dvoračky.


Můj Deuter nejmilejší




Žádné komentáře: