Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

neděle 15. září 2024

DevátýMěsíc24 - prvnípůlkaměsíce

Je půlka měsíce a už je to pořádný seznam. Tak tady to máte a já si pak dopíšu zbytek :-)

  • Krásný gól Mx a oslava ve stylu Mbappe (prý když dostal č.9) s SKP (takže má o gól víc než Kylián ve své lize). Podzimní mistráky zahájeny. 
  • První den v září na burze v Držkově. "Tady je tolik krásných věci a úplně nahovno." Nemohu to popsat lépe, než jak to místní senior popsal. Kupuji dřevnou krabičku s vyřezávanou Prahou a Hradčanama na velké šachy z Tuniska.
  • Poslední den prázdnin a všude akce "Konec léta". Zkoušíme Radčice a Jílové. Jídlo lepší v Radčicích, atmosféra hospody v Jílovém.
  • Kam za fotbalem? Chystal jsem si pěkné výlety. Ale... na 7.11. kolize (Slavia ve Frankfurtu a MB v Portugalsku zatím to ale vypadá, že tady jeden zápas uděláme - aspoň letenky máme již koupené) a 24.10. Slavia v Bilbau a já 25.10. odlet do Valencie :-((( Boleslav dostala výjimku a zápasy KL tak odehraje doma. Přijede Real Betis Sevilla. Bude to velké a je to skvělé. Jezdit s Mx na zápasy od 21:00 do Hradce se mi fakt moc nechtělo.
  • Dobrou zprávou je, že jsem se konečně naučil monetizovat svoje členství v Odboru Přátel. Nevěřil jsem, ale appka Slavia je mě fakt pozná a tak už mám koupené lístky na Plzeň. Bohužel balíčky na Evropskou ligu jsem nekupoval, nešly koupit dva... a jeden je pro mě málo. Budeme tedy jezdit víc na KL Boleslav, kde mam dvě permice a se Slavií si užijeme nějaké ligové zápasy. Cílím na derby!!!
  • Novy Záletník přesně informuje o novem spoji Marabu (nova aerolinka) z NUE na FUE kterou letíme na jarňáky. Proto dobré ceny, nikdo o nich nevěděl :-) Dobrých leteckých zpráv není však nikdy dost a proto třikrát hurá za Etihad v Praze od léta 2025.
  • Tuním podzimky do Valencie. Okořenil jsem je výletem rychlovlakem Talgo (se kterým jsem se kdysi vozil v Uzbekistánu) do UNESCO města. Lístky už mám koupené přes Omio a rovnou AppleWallet.
  • Podvodnici z Eximu si dávají fotky hotelů jak chtějí. Prostě českým CK se nedá věřit a tak stále mam radši ty německé ..... a nebo vlastně žádné. Drtivou většinu cest si umím poskládat sám a levněji. Vtipné je, že Exim je DerTouristik... německá firma patřící supermarketům Penny... ale stejně se u nás chovají jinak než v Neměcku. Jsme pro ně zweite klasse.
  • Jen co jsem nabil Revolutku, už jsem tam poslal větší nákup na Ali. Hlavně náhraďáky na vysavač Roomba a taky jeden manga úplatek.
  • Druhý víkend v září jak korálek. V Jílovém buřtování u tety I. Mx vynechal fotbal, maličká nemoc, ale fakt jen maličká. Při pohledu na počasí na dalších 10dní bez vidiny tepla. 
  • Zas mě rozbolelo kopýtko a tak musím obměnit botky. Ty jedny poletí, druhé mám prošlapané. Tak jsem hned dvoje objednal na Zalando Lounge. Tam mi i dorazil Moleskine zápisník a moje první LAMY. VšeOranž.
  • Tohle tričko Grumpycorn musím mít!
  • BTC úspěšně padá (začátek září a tak maličko dokupuji).
  • Malé těšení na španělský basket na  novoročním Tenerife. Snad se podaří sehnat lupeny. Pro tuto cestu z Vídně jsem bůknul hotel na odletu (zase Dolní Dunajovice jako při všech odletech z Vídně před polednem) a hotel ve Vídni při příletu (půlnoc). Poměrně špatný výběr, hledám i něco lepšího.
  • Bradlec už nemá nového provozovatele hospody. Nevydržel tam ani měsíc. Rekord. 
  • Jsme smartcity. Teda skoro. Není jednodušší parkovaní než přes aplikaci Easypark a pro Prahu již roky používám Citymove. Dodnes si pamatuji ten moment, kdy jsem v Gorlitz si ji musel stáhnout, abych zaparkoval u bramborárny. Aplikace pak požrala lokální apky u nás a je to. Jsme tu spolu a fungujeme.
  • Nejhezčí sklenice na pivo má Budvar, ty od Ronyho Plesla. Jsem rád, že si mě v tom salonku našel. I když jen třetinka.
  • Nejlepsi kafe 2023 a 2024 je to z Rohliku tmavě šedé Ubomi Ristretto, to jen pokud tápete. Pořídit si kapslový kávovar, nejlepší rozhodnutí.
  • Proč mi nikdo neřekl, jak příjemné a krásné je poslouchání podcastů na počítači přes Spotify a doposlechnout si to v autě? Proč proč proč? Spotify lovebrand.
  • Apokalyptický víkend od pátku třináctého. Vítr, déšť a záplavy. Všechny akce zrušeny, včetně komplet fotbalového kola. Druhý víkend v řadě bez ligového fotbalu.
  • Koncert <III> zrušen, protože pršavo. TicketLive se moc lístky vracet nechtělo, ale neúprosně jsem do nich šel a už se vrací. Asi stejně půjdu na nově přeložený koncert, ale chtěl jsem si to vyzkoušet :-) Místo zrušeného koncertu sester se přesouváme na dýchánek do D.Kultůry. Je plno, plno známých tváří, co taky mířili na Valečov. Takový mejdánek do příjemna to mohl být.
  • Klub tisícátníků na twitteru. Tisíc a víc srdíček, děkuji, zažil jsem poprvé.
  • Posilujeme svoje kulturní a socíální aktivity. S E Festival kultur a skvělé přijetí u tongánců. S Mx divatelní představení v rámci festivalu NA-DO-SAH


Zde je moderní obrázek cestovatele s hlavou tygra v abstraktním stylu inspirovaném Kandinským. Kompozice spojuje města, pláže a hory s jemnými pastelovými barvami, které odrážejí jeho lásku k cestování. (Chatgpt.com)

Styl Van Gogh - zadání stejné.

Graffiti Steam Punk

Žádné komentáře: