Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

neděle 14. září 2008

Picasa a Fotolab moje jasná volba na fotky!

Možná znáte ten pocit, kdy se Vám na disku hromadí fotky a vy si v nich listujete pouze na počítači, posíláte známým nebo ti vyvinutější je dokáží sdílet přes nějakou službu, např. Rajče.net, Picasu nebo Facebook.

Ale obrázek v počítači a fotka je fotka. Fotku si můžu vzít sebou, dát do rámečku nebo prostě ochmatat. Přemýšlel jsem a zkoušel jsem z Picasy, kterou mám naistalovanou již několik let a nemohu si ji vynachválit, poslat fotky na vyvolání, ale měl jsem strach, že sé mé fotky budou toulat někde v zahraničí a proto jsem zvolil raději cestu přímou a stáhl si program Fotolabu. Velmi příjemně se sním pracuje, fotky jsem nahrál do nějaké rádoby složky, program sám našel červené oči, přesvětlené fotky nebo duplikáty, vybral jsem formát, mat a odeslal... v pobočce Fotolabu kousek od domova vyzvednu (lze poslat i na dobírku, ale raději půjdu do Fotolabu než na poštu). Pokud bude vše OK, budu nadšený.

Navíc, Fotolab z mých fotek udělá i hrníček, kalendář a další. Vyzkoušejte.. nebo třeba víte o něčem lepším, dejte vědět.

Žádné komentáře: