Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

úterý 9. září 2008

Americká propaganda aneb co je normální

Asi se Vám tu už stýskalo, tak jdeme na to :-) Jsem zase v Kyjevě a začnu netradičně zážitkem. Dorazil jsem v pondělí v poledne a hned na večer jsem měl schůzku s jedním českým manažerem, který tu byl jen na otočku. Starší roční, rusky už uměl, tak tu nemusel zůstávát z studijních důvodů. Přivítal mě slovy, Vás já znám z letadla. Buď tam letělo málo lidí a nebo jsem opravdu tak výrazný typ :-) Asi po 2h schůzky dorazili 2 jeho kolegové z firmy, Čech a Rus. A zde se právě odehrála scénka, kterou čtete v nadpisu:

R: U Vás v Čechách je hrozně americká propaganda, prostě Vás maj v kapse přes prachy...
Č: Jak to myslíš? Jaký prachy?
R: No přece radar né vole? Myslíš, že to děláte zadarmo? Teď nás chudáky budete ohrožovat..

Č: Hele, žádná propaganda, 60-65% lidí je proti radaru.

R: No vždyť to říkám, propaganda.

Č: Jaká? Já ti říkám, že skoro 2/3 lidí amíky nechtěj!

R: No to je právě ta propaganda!!

Č: Cože?

R: No kdyby nebyla, tak je přece normání být s náma, 100% proti radaru!
Č: :-)
(R-Rus, Č-Čech)

Nevím, jak moc jsem Vám tu chyběl, ale historek je čím dál méně, práce více. 3 víkendy v ČR byl balzám na duši, zážitků mnoho, od Kýsovi svatby, přes návštěvu Moravy, Moraváka a Slováka u nás, pracovní cestu do Moskvy, dvoje Dětenice až po návštěvu aquaparku v Průhonicích. Houby ani nepočítám (byla jedna).

Během týdne zkusím dodávat další injekce informací, nejnovější je vždy na Twitteru.

Mějte mě rádi :-)

Žádné komentáře: