Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

úterý 30. září 2008

Roman pro muze a deti noci... respekt!

.. tetokráte se mi nechce začínat tím, že jsem zase přiletěl, to bych se opakoval. Z druhé mise z čech jsem se vrátil právě dnes, poslední zářijový den. I podle počtu příspěvků vidíte, že jsem se moc nečinil a to proto, že jsem byl maximálně rozlítaný.. a to doslova.

Jednalo se o vydatných pár dní, zkomplikovaných nachlazením. Asi mi prostydla hlava, nebo já nevím. Přiletěl jsem ve středu, čtvrtek klasický prácovní den (po delší době jsem zase navštívil "dolní") a v podvečer odjezd na týmbildingovou akci na sever. Přijel jsem ke kolegovi Jardovi, který mě zbavil auta, dali jsme večeři a na osmou vyrazili na novou základnu. Hřebem večera byla šou z roztleskávačkami, kde 4 z nás oblečení do sukýnek a tílek skákali jak pomatení. No upřímně, tričko jsem dostal do půlpupku a pak jsem ho musel být zbaven - dětská velikost, a sukýnka mi už byla. Kdo má Facebook, viděl fotky. Vydařilo se a pak už jen klasický průběh.

Druhý den jsem místo orientačního běhu vyrazil pro LU do Prahy, odpískal kolegáčkům fotbal - role rozhodčího není pro mě, navštívil první domácí vítězství BK Boleslav a přespal u maminky. Druhý den rodina a večer návštěva (nejdříve outlet, ale tentokráte žádné super věci v Gardeuru nebyly) kina Děti noci, po té jeden drink v Orange baru (asi také po roce).

Největší „problém" filmu Děti noci asi bude to, že nikam vlastně nemíří. Nijak se nevyvíjí, nijak negraduje, jenom si tak plyne, aniž by nějak zásadněji ovlivňoval postavy, které jsou v něm. Když se to tak vezme, žádná postava v Děti noci vlastně ani neprojde nějakým vývojem. Jak všichni začali, tak všichni i skončí. píše Filmpub a přesně proto se mi asi film nelíbil :(

V neděli jsme s Lu vyrazili na výlet na Kokořín, podle Járy C. někdy i lepší než dobýt severní pól. Bylo krásně, super jsme procourali české luhy a lesy a dali si zasloužený oběd v Hospůdce u Tichých - tam opravdu zajděte, stojí to za to! Večer už jsem ležel a kromě slivovice s čajem s přáteli se nic nestalo.

V pondělí - uběhlo to jako blázen - jsem byl v práci, nakoupit (lekárna a Kvintet od Forsytha na čtení) a už bylo úterý a já sedal do letadla ČSA směr Kyjev. Ano, směr sedmému nejhoršímu letišti na světě :-) Ale šlo to. Naštěstí, aspoň počasí se vyvedlo.
Ještě v Praze jsem klasicky šáhl po časopise EURO, Hospodářkách, ale TÝDEN jsem vyměnil za Respekt. Jednak jsem chtěl vidět článek o nejlepším školství na světě - Finsku - kde je potřeba chodit v kevralové vestě :-), mrkněte sami na citaci: "Zatímco v Čechách polovina deváťáků neumí pořádně číst a počítat, finský vzdělávací systém produkuje každý rok absolventy, kteří svými schopnostmi vysoce vyčnívají nad zbytkem Evropy. Nedalo by se to trochu odkoukat?" Jestli oni ale nevyčnívají zas až moc.... ale druhak se hooodně zlepšili. Uvidíte sami.

Já jdu kouknout na s04e06 Prisonů a pít pátý litr čaje :-)

P.S.: Už mi chybí poslední let na stříbrnou kartu, to jen pro pořádek :-)
P.S.2: Příští týden vychází od Viewegha Román pro muže. Četl jsem ukázku v MF Dnes a asi to bude "čtivé" :-)

1 komentář:

aki řekl(a)...

začíná to trýčem od roztleskávaček a končí čtením vievegha :-)