Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pondělí 16. března 2009

První poplatek za plnou moc

Článek o Notářích byl jen pouhopohým povzdechnutím nad současnou situací a zkušeností. Stálo mě to jen čas mého běhání. V momentě, kdy musím sáhnout do šrajtofle přestává legrace. Včera mě v centru zastavila policejní hlídka a po pár úvodních vtipech jak nám evropanům je dobře a jim špatně začala tvrdá hra o to, že mi chybí jeden papír a sice potvrzení ředitele (mně), že řidič (já) může řídit. Přitom v policejní databázi je firemní auto zapsáno na firmu se zodpovědnou osobou (já). Samé dohledatelné fakta. Po 10minutách hádání a momentu, kdy chtěli odstavit auto na záchytné parkoviště, přišel druhý s nápadam vyřešit pokutu na místě, ale bohužel jim došli účtenky.
Rozloučili jsme se větou "hoď sotku (100USD :( ) na zem a jeď rovnou domů, nebo tě někdo bude pořád stavět a dojdou ti peníze".

Normální policejní korumpovatelné kurvy.

Jdu si sám sobě poslat písmo, snad dojde brzo příjemci :-)

3 komentáře:

Unknown řekl(a)...

To jsou fakt kurvy! Sice je to až úsměvné, ale rozhodně to není sranda... Předpokládám, že na tomto principu funguje celá Ukrajina. ;)

aki řekl(a)...

Tak jestli je pravdivej konec u upuštění na zem-tak to je opravdu sílečka. Ale nenech se brácho-ukaž to těm jebům

mk řekl(a)...

bohužel je to presne tak, na jednu stranu usmevne, na druhou stranu si predstavte ten pocit zoufalosti, ze krome "vyplaceni se" nemuzete fakt nic delat... zacne mavat nejakym lejstrem, ze je tam vsechno napsano a neudelas nic... nebo muzete nastoupit proceduru papirovani a dohadovani a na to tu ja nemam cas :(( zlatej ceskej policajt