Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

čtvrtek 1. října 2009

Aerosvit (asi) čte můj blog...

... jinak si nedovedu představit jejich pomstu, ze včerejší cesty. Na můj let KLM Dubaj-Amsterdam byl určen Gate 118, přímo u salonku KLM a tak jsem se rozhodl nejdříve občerstvit, pak jsem chtěl nakoupit v Dutý (ale) Free a pak zbytek dirhamů proměnit v los a vyhrát nové bílé Lamborgini Gallardo. Nic z toho! Aerosvit OPĚT nestihl přiletět odletět, zablokoval tedy Gate, já musel na boarding autobusem o celou hodinu dříve... to mám za to, jak se o nich vyjadřuji. Další černý puntík!

Ale přidám ještě jednou vtipnější příhodu. Při vstupu do Emirátů musí každý bez stálého pobytu na scan rohovky, aby se zjitilo, zda nebyl vyhoštěn. Tři místa předemnou stál jeden asiat a nedařilo se mu otevřít oči tak, aby bylo oko viditelné celé. Celník ho posadil vedle, ať si to chvíli zkouší... pohled na asiata zkoušícího vyvalit oči mě nesmírně pobavil... chudák si asi musel pomoi žiletkou :-)))

Více ze zážitků snad brzo...

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

:))) Tak to s tím asiatem je dobrá prdel. Chudák kluk.