Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

sobota 16. ledna 2010

Odhal se a řekni přátelům....

...kde se dobře jí, pije a kde to prostě žije.

Takto jednoduše se dá popsat aplikace Foursquare.com. Doporučuji její instalaci na telefon a lze být v dobrém kontaktu.

Apel na boleslaváky, pojďme zmapovat podniky v Mladé Boleslavi!


Co si od toho slibuji já?
-- mám přehled o nočních tazích svých přátel a mohu se nechat zviklat...
-- rád si čtu tipy, kde se dobře vaří, pije atd. od lidí, na jejichž úsudek se mohu spolehnout. Objevuji dobrá místa
-- rád přijímám nabídky restauratérů na jejich akce zveřejněné na Foursquare.
-- při cestování mimo v Čr to nabízí dobré uživatelské reference přímo v mém telefonu.
-- podle lokalizace GPS mi to ukazuje nabídky jen v mém okolí

Tak co, přidáš se a tím i mě? (můj profil)

P.S.: jak jinak bych se stal Starostou dubaiského letiště :)

Žádné komentáře: