Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pondělí 23. ledna 2012

Letuska.cz - vitez letenkoveho minitendru

Je tu další cestování. Pro cestovatelskou lahůdku, která se pravděpodobně uskuteční jsem dneska poměrně složitě nakupoval letenky. Letíme na dvě skupiny, tři různé termíny a každá firma platí letenky jinak. Organizoval jsem to pro jistotu já :)

Hlavní skupina letí lehce zamotaně. Letenky nám prodal Brussel Airlines, lety z Prahy do Frankfurtu pro ně operuje Lufthansa a let do konečné destinace pro Brussel Airlines operuje Lufthansa a pro ni ještě PrivatAir. Tím se kolečko uzavřelo. (btw: vybíráte si letenky podle fotek na Airlinemeals.net?)

Pokud jsem potřeboval rozšířit přípoje kvůli čekačkám (např. všechno mi cpalo přestup ve FRA 1:15, což jsem viděl jako velké riziko), mít co nejvíce logických nabídek a možností platby, jednoznačně vyhrála Letuška.cz (2 nejdražší letenky), druhá Královna.cz (1 letenka s KLM) a smolík pacholík pro Pelikán.cz (nenašel jsem jak zaplatit kreditkou).

Do dalšího kola letenek postupuje Letuška.cz a vám doporučuji to samé.




Autor nemá a nikdy neměl nic společného s firmou Asiana, ba naopak, více peněz utratil u Student Agency :)

Žádné komentáře: