Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pondělí 2. ledna 2012

Uzbekistán - moje další destinace


Jak jsem již dříve zmiňoval, Pelikán mi přinesl letenku do Taškentu, ježíšek pak nejnovější Lonely Planet Central Asia a můj další cíl cesty je tak jasný - Uzbekistán - a to v březnu 2012.

Na mapce jsem Vám vyobrazil etapy naší cesty. S UTair z Brna přes Moskvu-Vnukovo přiletíme do Taškentu a hned ráno odletíme do Nukusu. Další města naší výpravy jsou Khiva, Buchara, Samarkand a zbyde-li čas i Taškent.

Osobně se nejvíce těším na architekturu měst hedvábné stezky, přírodu, velbloudy a šašliky :)
a to, jak to hezky všechno zdokumentuji.

Nápověda #1 Kam já to jen pojedu vyobrazuje vlak Talgo, který jede něco přes 250km za hodinu a nově spojuje Samarkand a Taškent. Tím chci definitivně jet! Tím že nikdo nesoutěžil, ušetřím plno místa ve svém batohu :)

2 komentáře:

VirtualKrot řekl(a)...

Pecka, pecka, pecka, pecka!

mk řekl(a)...

to víš, těšim se už jak malej jarda :)