Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

čtvrtek 26. ledna 2012

Viza Uzbekistan - ambasada jako krok č.2

Dneska jsem si v Kyjevě udělal cestu na uzbeckou ambasádu. Konzulární okénko bylo to, co já považoval za vrátnici, takže nebýt předemnou lidi, stojím tam a usmívám se na "vrátného" do teď. Ze všech návštěvníku si troufnu tvrdit, že jsem byl jediný evropan a jediný turista. Všichni ostatní byli uzbeci a řešili nějaké své konzulární problémy atd. Přišel jsem v 9:50, v 10:00 si vzal formulář a v 10:15 ho odevzdal. 10:30 jsem již měl vízum v pase. Troufnu si tvrdit, že formulář ani nečte (usouzeno podle toho, jak rychle ho dal do složky a tu odložil), jediné co je zajímá je LOI (Viza Uzbekistan - LOI jako krok č.1), foto a 65 USD. Vědět, že to takhle bude i s visem "On arrival", tak to snad i risknu. Máme však hned ráno let do Nukusu, tak nechci riskovat zpoždění.

Žádné komentáře: