Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

neděle 31. ledna 2021

LedenDvacetJedna

  • Leden je čím dál více stejný jako posledních X měsíců koronáče. Nuda nuda šeď. Chybí nám sociální kontakt. Bobujeme, výletujeme s bratránkama a čučíme na Netflix a HBOGO a s Mx mastíme SuperMarioRun. Hlavně ať jsme zdraví a ani zub nezlobí!
  • Vládní strategie s očkováním - jediným řešením současného marasmu kromě zázraku - selhává a tak to bude ještě napínavé, jak to všechno bude. Odmítám si tu svinit svůj blog odkazama a brekama. Situace je pro všechny stejná a my to prostě musíme zvládnout. Komplexně. Ne jen jedinci. Takže #StayAtHome #StaySafe!
  • Koupil jsem si LonelyPlanet průvodce. Nebyl ve slevě, nebyl v akci, prostě jsem ho chtěl. Protože by to mohl být další cíl naší expedice LichýRok. A jediná nápověda, která bude je, že v Duolingu už mi španělština vyskákala na třetí nejsilnější jazyk. A brzo bude druhá :-) Termín jsem si předběžně dali na listopad (snad bezpečná vzdálenost) a víc moc plánovat stejně nění co, neboť lety nejsou v systémech.....
  • Našel jsem poměrně hezký (v česku dělaný) server FlixPatrol. Je ze stejné dílny jako Filmtoro a přináší informace o sledovanosti a plánech streamovacích platforem. Je pravda, že díky karanténě, koronáči atd. se obsah konzumuje strašně rychle a dochází.... zároveň se i málo točí :-/

Žádné komentáře: