Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pátek 8. ledna 2021

Šestkavpravodole

 Nikdy bych nevěřil, že i mě dokáží potrápit zuby :( Prostě jsem je pár let zanedbával a teď to asi sklízím. Takže když jsem se byl představit novému zubaři, říkal jsem si "hochu moc se vídat nebudeme". Viděl jsem ho již počtvrté.... více než za období 2005-2020 :-(

Od silvestra mě trápil zub - šestkavpravodole. Nakonec se to ukázalo jako zánět, čištění kanálků, rozřízlá tvář s drenem pro výtok hnisu.... dvě návštěvy u zubaře (naštěstí měl termíny). Já kloktám, beru prášky na bolest a týden a kus života o ničem. Achjo. Věřím, že si rok 2021 vybral a bude to ten nejlepší rok za dlouhou dobu! Jednak to říká Michl (spolucestovatel za Slavií do Kyjeva), druhak mám cestovatelské plány a za třetí fakt chci na nějakou expedici... je lichý rok!

Takže, čučím Netflix a HBO - nějaké tipy?


Žádné komentáře: