Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

pondělí 15. března 2021

Únorovobřeznové střípkáčky

 drobné střípky z tygroživota......

  • Na Facebooku jsem objevil boleslavskou prodejnu pivních speciálů a hned tam udělal první objednávku, kterou teda ještě nemám dopitou.... Šel jsem tam s cílem koupit si nějakou dobrou IPu nebo APu. Na jazyku jsem měl ještě jednou IPA osmičku brusinku z eMBe Pivovaru a teď jsem chtěl něco dalšího. Překvapil mě klučina prodejce s dotazem, zda máme rád NE-IPU. Říkám si... ne  - ipa, wtf, co to je? Ale co, panáček tomu rozumí, vyzkouším. A neprohloupil jsem. Zichovec i Clock pecka, Chroust mě moc neoslovil, ale to přece nemusí. Pivní sen má tak nového zákazníka. A já mám nové nejoblíbenější pivo, samozřejmě prazdroj je mimo :-) Ano, NEIPA!
  • A ještě pod čarou. Cestou z Českého ráje a procházky kolem Kosti jsem se chtěl zastavit v pivovaru GARP a podpořit je. Otvíračka do 17:00. 16:45 zavřeno. A pak si podporujte malé podnikatele......
  • Slavia vyšoupla z poháru Leicester, třetí tým Premier league skoro hladšeji, než FK Vlašim. Sešívaná hrdost!
  • Na Facebooku mě oslovila Rybičkovna. Prý top rybičky. V úterý jsem udělal zkušební objednávku a dodnes se vyřizuje.... ne ne ne, takhle kamarádit nebudeme.
  • Našel jsem Zalando Lounge, tak se bavím :-) Objednávám a velkou obj jsem udělal i na ASOSu ... po roce je potřeba občerstvit šatník. A taky boty se mi rozpadají.
  • Rád bych někam vycestoval, ale Němci se zavřeli.... rozdíl stejné dovolené z Německa vs ČR/Rakousko je třeba i 30tis.... víc než 30% a to se mi úplně dávat nechce. Pečlivě to monitoruji.... a asi poletíme smartsardinkárnou na Kanáry. Nic víc vymyslet nejde. Vzhůru do plánování!
  • A taky, C+ mám za sebou, zítra jdu na protilátky a mám 3 měsíce vyhnout se nějakým restrikcím a nutným docestováním. Ve firmě mám čistý každé pondělí antigen a každý druhý týden jdu i dobrovolně samoplátcovsky na PCR....

Žádné komentáře: