Vybraný příspěvek

A kolikrát jste protli nejdelší pěší trasu světa vy?

neděle 14. března 2021

Zalando Lounge - je to výhodné? + kód na dopravu zdarma

* slevový kód je na konci článku, platný však pouze do konce března 2021.

Tak už jsem teda taky v klubíku, v nákupním klubu, jak si Zalando Lounge říká. Ano, je to celkem chytlavé, dobře udělané a hodně zboží (oblečení, bot a doplňků). Tím, že jsem rok pořádně na sebe nic nenakoupil, mám apetit i potřebu. Jenže vzhledem k mé super size velikosti se stejně na netu nakupuje dost špatně. Spíš, až zas povolí cestovat přes okresy, si zajedu pro nějaké lněné košile přímo na míru...... Mám již dva nákupy za sebou a za na normálních okolností bych byl oslněn, kolik jsem vlastně vydělal/ušetřil....

Pro přístup do ZLounge musíte mít registraci a velmi doporučuji koukat se tam přes aplikaci v telefonu nebo tabletu. Krásně tam vidíte budoucí akce a fungují i notifikace na to, co vás zajímá. Jinak tam nemusíte okounět zbytečně ;-)

Jak je to teda vlastně s těma slevama? :-) 

Po sobotním šílenstvím s nákupem bot pro LU jsem si účet na Zalando Lounge nechal a sledoval. Dneska jsem skočil do bot, do ketrpilarek ... už jsem je jednou měl, měly dobrou šířku a patřily k mým oblíbeným. Jenže já se nechci nechat oj**at. Takže se musím lehce podívat, jak to teda je.

Na Zalando Lounge je cena za Catepillar Hex Base tenisky 1099Kč s tím, že normálně stojí/stáli 2245Kč. Sleva pěkná. Jdu hledat dál, kde boty mají a pomáhá mi Heureka. Boty nachází na eObuv.cz ... pěkný shop s velkým výběrem, ale co si pamatuji minule, ne zrovna nejlepší ceny.

Zde mají boty za 1681Kč s tím, že jejich originální cena je 2.306Kč. Prodejní cena vyšší, boty naceněné na méně.... aha, pátrám dál a google mě přivedl do archivu Zalanda. Prodejné cena 1728Kč, originální cena 2160Kč. Takže už třetí originální cena. Ano, rozumím nabídce poptávce. Ano, je na nich, jakou cenu si udělají. Ale vždycky si připadám jako blbec, když mi někdo tvrdí, že jsem ušetřil něco, co jsem vlastně ani ušetřit nemohl. Prostě tohle pátrání je taková libůstka.

Nevadí, jedeme dál. Boty jsem si koupil a na závěr jsem dostal krásnou zprávu, že jsem ušetřil 1215Kč. Toto je však závěr, se kterým já se rozhodně neztotožňuji, protože těch 2245Kč ty boty nikdy nikde nestály. Já jsem ušetřil 582Kč, protože to je rozdíl mezi mojí cenou a cenou na eObuv. Možná jsem ještě ušetřil 629Kč, protože tolik stály na Zalando dřív. Takže sleva je vlastně půlka toho, co mi oni nabízí :-) Ale ano, ta cena je na trhu nejlepší a vzhledem k minulé zkušenosti i velmi atraktivní. Pokud mi boty budou a nebudu je muset vracet, bude to dobrý deal. A taky jsem pak našel kupón na dopravu zdarma a tam jsem opravdu ušetřil :-) A o ten kód se rád podělím :-)


A slevový kód na březen pro dopravu zdarma je ..... MARCH03INL .. K použití musíte nakoupit nad 999 Kč. Každý uživatel může tento kód použít pouze jednou.

Aktualizace: Tak boty si nechám. Je to naknop, ale jde to :-) Taky jsem si objednal další na ASOS, tak jsem zvědavý... mám širší nohu a tam boty označuji "wide fit".. tedy přesně pro mě. Cenovka tam je taky slušná a s ASOSem mám i dobrou zkušenost z minula. Takže hned po rozhodnutí o dovolené jsem skočil do bot, slunečních brýliček a pantoflí. Oléé


Žádné komentáře: